کد خبر: ۷۶۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۲
یک روزنامه اماراتی از کریم باقری به عنوان بازیکنی یاد کرد که برانکو ایوانکوویچ منتظر اضافه شدنش به اردوی پرسپولیس است!
خبر عجیب و گاف روزنامه اماراتی از اردوی پرسپولیس/  برانکو منتظر تکمیل شدن تیم و پیوستن دیگر بازیکنان به تمرینات استبه گزارش خبرداغ،روزنامه «الاتحاد» امارات در گزارشی به بررسی وضعیت پرسپولیس قبل از بازی با الوصل در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

 

در بخشی از این گزارش آمده است: «پرسپولیس تا کنون سه جلسه تمرینی تحت نظارت برانکو در ورزشگاه دبی برگزار کرده است. برانکو منتظر تکمیل شدن تیم و پیوستن دیگر بازیکنان به تمرینات است. وی همچنین منتظر بازیکنش کریم باقری است که بنا به دلایل شخصی نتوانسته تیم را همراهی کند. برنامه آماده سازی پرسپولیس متضمن جلسات فنی و آماده سازی مستمرِ مربیان با بازیکنان است.»

 

این در حالی است که کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس است و به خاطر مشکلات شخصی دو روز دیرتر به اردوی پرسپولیس در دبی اضافه شد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:45 فردا سه شنبه در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف الوصل می رود.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: