کد خبر: ۷۶۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۸
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند، روز شهید و بزرگداشت شهدا، بر الگوسازی و ماندگاری سیره شهیدان به عنوان ارزشمندترین میراث معنوی ایران اسلامی تاکید کرد.
معاون رئیس‌جمهوری: سیره شهیدان ارزشمندترین میراث معنوی ایران اسلامی است

به‌گزارش خبرداغ به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در پیام علی اصغر مونسان به این مناسبت آمده است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ- هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگان‌اند. بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند." ( آل عمران آیه ۱۶۹).

جهاد، مقاومت وشهادت واژه‌‌هایی هستند که حماسه شهیدان این مرز و بوم  را روایت می‌کنند و آنان بی‌شک میوه‌های دل مادرانی هستند که تربیت فرزندان خویش را از فرهنگ فاطمی آموخته‌اند.

دستاوردهای عظیم شهیدان در رگ‌های حیات ایران اسلامی جاری است و هوای این مرز و بوم همواره آکنده از عطر شهادت است.

شهدای دفاع از کیان ایران عزیز... شهدای دفاع از اسلام و انقلاب... شهدایی که اگر ایثار و از جان گذشتگی آنان نبود، امنیت و استقلال و سربلندی ایران و ایرانی هم نبود.

 بی‌شک نام، یاد و خاطره حماسه‌آفرینان و مدافعان حریم و حرم، هیچ‌گاه از ذهن ایرانیان و از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

ضمن گرامیداشت 22 اسفند روز شهید و بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، امید است خداوند متعال سعادت و موهبت استمرار راه و نگاه آن بزرگواران را نصیب همه ما کند و بتوانیم از سیره شهیدان به‌عنوان ارزشمندترین میراث معنوی ایران اسلامی صیانت و پاسداری کنیم. ان‌شاءلله.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: