کد خبر: ۷۶۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
پرویز مظلومی گفت: هواداران استقلال فردا هوشیار باشند تا از کسانی خط نگیرند و باعث حساس شدن فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نشوند.
العین از استقلال ترسیده و می‌توان این تیم را شکست داد/ تماشاگران نباید فردا ترقه و نارنجک در زمین بیاندازندبه گزارش خبرداغ،پرویز مظلومی گفت: هواداران استقلال فردا هوشیار باشند تا از کسانی خط نگیرند و باعث حساس شدن فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نشوند.

 

وی افزود: تماشاگران نباید فردا ترقه و نارنجک در زمین بیاندازند چون شرایط را برای میزبانی ایران در آسیا سخت خواهند کرد.


مظلومی ادامه داد: بازیکنان استقلال فردا توان شکست العین را دارند. باتوجه به اینکه العینی‌ها از بازی دور رفت ترسیده‌اند می‌توانیم سه امتیاز بدست آوریم و همچنین مهاجم خطرناک اماراتی‌ها هم در این بازی غایب بوده و همین موضوع به سود استقلال تمام خواهد شد.


پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: استقلالی‌ها بازی دور رفت با العین را فراموش کنند و با تمام قوا فردا به مصاف حریفشان بروند تا سه امتیاز را بدست آورند.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: