کد خبر: ۷۶۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۵۸
استقلال فردا بالاخره اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.
استقلال و هوادارانش/ به خودت دلداری بده برادر!به گزارش خبرداغ، استقلال فردا بالاخره اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند؛ تقابل با العین امارات که همینطوری هم می‌توانست ورزشگاه را پر کند، اما حالا با توجه به اتفاقات بازی رفت و ناداوری رخ داده در امارات، قطعا جوش و خروش هواداران ایرانی را به حداکثر خواهد رساند.

 

این وسط مامیچ، سرمربی العین مصاحبه کرده و گفته حضور تماشاگران ایرانی در استادیوم آزادی به سود العین خواهد بود؛ خب بله راست می‌گوید. نشان به آن نشان که آنها پارسال با وجود اینکه در بازی برگشت شش گل به استقلال زدند، در بازی رفت در آزادی یک بر صفر به این تیم باختند. خب حالا شما فکرش را بکنید امسال وقتی بازی امارات را با آن فضاحت دو بر دو کرده‌اند، در بازی تهران چه نتیجه‌ای خواهند گرفت؟ به خودت دلداری بده برادر!

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: