کد خبر: ۷۶۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۰
این روزها انگار فدراسیون فوتبال ازبکستان همه مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران را می‌خواهد.
آینده برانکو و این احتمال باورنکردنیبه گزارش خبرداغ، این روزها انگار فدراسیون فوتبال ازبکستان همه مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران را می‌خواهد.

 

بعد از آنکه خبر پیشنهاد و حتی توافق ازبک‌ها با کی‌روش رسید، حالا گفته می‌شود آنها برانکو را مد نظر دارند. اگر همین روزها شنیدید برای وینفرد شفر هم از فدراسیون فوتبال ازبکستان پیشنهاد رسیده زیاد تعجب نکنید!

 

این وسط اما اگر درخواستی که به برانکو داده شده واقعا جدی باشد، یک اتفاق بامزه رخ می‌دهد و آن هم همکاری مربی کروات با سرور جباروف خواهد بود.

 

امسال برانکو در مصاحبه‌ای تند خواهان محرومیت جباروف به خاطر انجام خطای شدید روی بازیکن استقلال خوزستان شد و بعد از این مصاحبه بود که فدراسیون، ستاره استقلال را محروم کرد.

 

این مساله استارت یک جنگ بزرگ بین سرخابی‌ها را زد. جباروف کاپیتان ازبکستان است و همکاری او با برانکو بعد از آن همه حاشیه می‌تواند جالب باشد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: