کد خبر: ۷۶۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۲
بانک کشاورزی به منظور تسریع در پرداخت وجوه سپرده گذاران شرکت تعاونی ولی عصر رباط کریم، امکان ارائه خدمات مهرگستر در روز جمعه 25 اسفند در شعب تعیین شده این شرکت را فراهم کرده است.
اطلاعیه فعالیت روز جمعه بانک کشاورزی برای پرداخت وجوه سپرده گذاران شرکت تعاونی ولی عصر(عج) رباط کریم
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، وجوه سپرده گذاران شرکت تعاونی ولی عصر(عج) رباط کریم براساس حروف الفبا از 14 تا 23 اسفند  در شعب تعیین شده این شرکت توسط بانک کشاورزی پرداخت می شود و از 23 تا 28 اسفند نیز همه روزه  برای سپرده گذارانی که به هر دلیل امکان مراجعه و دریافت وجه خود را نداشته اند، پیش بینی برای پرداخت به عمل آمده است.

بر اساس این گزارش، سپرده گذاران شرکت تعاونی ولی عصر(عج) رباط کریم  می توانند بر اساس زمانبندی ذیل، با در دست داشتن مدارک شناسایی برای تکمیل مدارک و اخذ کارت اعتباری  به شعب تعیین شده مراجعه کنند.

1- از حرف الف تا انتهای حرف ث در 9 روز کاری در شعبه ولی عصر رباط کریم به آدرس: رباط کریم- بلوار امام- جنب مصلی.

2- از حرف ج تا انتهای حرف ر در 9 روز کاری در شعبه سجادیه به آدرس: منطقه سه راه عادلان- سلطان آباد- جاده ساوه- دوازده متری امام سجاد روبروی کوچه سوم.

3- از حرف ز تا انتهای حرف ع در 9 روز کاری در شعبه ولی عصر نسیم شهر به آدرس: نسیم شهر- بعد از میدان هفت تیر- روبروی خیابان دوم

4- از حرف غ تا انتهای حرف ل در 8 روز کاری در شعبه قلعه میر رباط کریم به آدرس: منطقه سه راه عادلان- بلوار اصلی قلعه میر

5- از حرف م تا آخر در 9 روز کاری در شعبه صالحیه به آدرس: گلستان (صالح آباد) ابتدای شهر صالحیه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: