کد خبر: ۷۶۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۰
کاتب خبر داد؛
یک عضو هیات رییسه مجلس نحوه رای‌گیری برای انجام استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی در جلسات علنی سه‌شنبه و چهارشنبه مجلس را تشریح کرد.
تشریح روند برگزاری جلسات استیضاح و چگونگی رای‌گیری در صحن

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامرضا کاتب  با اشاره به برگزاری جلسات استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: باتوجه به این‌که قرار است جلسه استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی در روز سه‌شنبه در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شود و جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی نیز روز چهارشنبه صبح انجام می‌شود، رای‌گیری برای هر یک از این جلسات استیضاح، به‌صورت جداگانه و در پایان روند استیضاح هر وزیر انجام می‌شود.

وی افزود: بر این اساس، ابتدا جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست علنی صبح روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و پس از اظهارنظر موافقان و مخالفان و دفاعیات وزیر، رای‌گیری انجام می‌شود. سپس در جلسه نوبت بعدازظهر روز سه‌شنبه همین روند برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی طی خواهد شد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: روند استیضاح وزیر جهاد کشاورزی نیز به همین ترتیب در روز چهارشنبه انجام می‌شود و پس از اظهارات موافقان و مخالفان و دفاعیات وزیر، رای‌گیری انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: