کد خبر: ۷۶۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۲۹۵
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت که 10 تیم امدادی در حال اعزام به محل سقوط هواپیمای جت ترکیه‌ای در ارتفاعات دورک اناری در چهارمحال و بختیاری هستند.
اعزام 10 تیم امدادی هلال‌احمر به ارتفاعات محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ایبه گزارش خبرداغ ، حسین درخشان مدیر مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در مورد اعزام امدادگران به محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای اظهار کرد: براساس اطلاعات واصله یک فروند هواپیمای جت فالکون که از شارجه به سمت استانبول در حال پرواز بود در ارتفاعات دورک اناری شهرستان کیار در چهارمحال و بختیاری دچار حادثه شده است.

وی افزود: تیم‌های امدادی از بروجن، کیار و شهرکرد به محل حادثه اعزام شده‌اند و مجموعا هفت تیم از استان چهارمحال و بختیاری و سه تیم دیگر از ایزه و دهگز خوزستان در حال حرکت به سمت محل سقوط هستند. این در حالی است که بارندگی شدیدی وجود دارد و منطقه صعب‌العبور است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: