کد خبر: ۷۶۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۸۳۴
ظهر امروز برخی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تجمعی اعتراضی را نسبت به بازداشت‌های اخیر و صدور احکام برای برخی دانشجویان برگزار کردند که با حواشی همراه بود.
تجمع اعتراضی در دانشگاه امیرکبیر نسبت به بازداشت برخی دانشجویان
به گزارش خبرداغ ، یکی از فعالان دانشجویی حاضر در این تجمع ، هدف تجمع کنندگان را اعتراضی خودجوش به روند بازداشت و صدور احکام برای دانشجویانی که در اعتراضات دی ماه و یا روز زن در تهران حضور داشتند، عنوان کرد.

این تجمع حدود ساعت 11:30 تا 12 در برابر دانشکده پلیمر در حالی برگزار شد که صدای دانشجویان معترض در صدای بلندگوی غرفه دانشجویان دیگری که این تجمع را غیرقانی می‌دانستند گم شده بود.

این فعال دانشجویی به ایسنا گفت: ما برای این‌که موضوع به تنش کشیده نشود از برابر دانشکده پلیمر به سمت حیاط دانشگاه حرکت کردیم و شعارهای‌مان را سر دادیم اما کسانی که دنبال شیطنت بودند خود را وارد جمعیت ما می‌کردند و در تلاش بودند که شعارهای خود را در لابه‌لای جمعیت معترضین بیان کنند.

وی با تاکید بر این‌که «ما مطالبه‌مان یک مطالبه صنفی بود و بحث سیاسی در تجمع امروزمان نداشتیم»، اظهار کرد: چه بسا که با بسیاری از دانشجویان بازداشت شده قرابت فکری هم نداشته باشیم. در پی این تجمع، فرد یا افرادی از معترضین به کمیته انضباطی فراخوانده نشده‌اند و انتظامات و حراست دانشگاه نیز  ورودی به این تجمع نداشتند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: