کد خبر: ۷۶۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۳
بیش از 2 میلیون 500 بوته گل فصلی در آستانه نوروز در جزیره کیش کاشته شد
جزیره کیش نگین خلیج فارس برای نوروز آماده می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در روزهای پایانی سال در جزیره کیش نگین زیبای خلیج فارس فعالیت های عمرانی متعددی از جمله بهینه سازی و توسعه فضای سبز و کاشت گل های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی کیش در گوشه و کنار مناطق شهری و نوار ساحلی این جزیره زیبا به چشم میخورد.

بر اساس این گزارش، هر ساله با نزدیک شدن به سال نو، شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش برای آماده سازی فضای کالبدی شهر و استقبال شایسته تر از میهمانان نوروزی کاشت گل های فصلی را آغاز می کند. امسال نیز، کاشت گل های فصلی از جمله اطلسی ایرانی و خارجی، جعفری، شمعدانی، کالانکوآ، رعنا، کوکب، میمون، آمارانتوس، گل چینی، کالیبراچوآ، قرنفل و لاله عباسی در میادین، معابر و پارک ها آغاز شده که این عملیات تا پایان سال ادامه دارد.

همچنین هرس درختان و چمن ها، علف کشی، کود دهی، دفع آفات و آبیاری فضای سبز معابر و میادین از دیگر فعالیت هایی است که با هدف نگهداری و بهسازی فضای سبز جزیره کیش در حال انجام است.

لازم به ذکر است بهسازی معابر، تعمیر و لکه گیری خیابانها و اجرای روکش آسفالت خیابانها، نیز از جمله اقدامات و طرح هایی است که با هدف آماده سازی سیمای شهری کیش در آستانه نوروز اجرا شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: