کد خبر: ۷۶۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۳
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجمعات اخیر مقابل وزارت کار آرام و مسالمت‌آمیز بوده تاکید کرد که نیازی به برخورد با تجمع‌کنندگان نبوده است.
علی مطهری: نیازی به بازداشت تجمع‌کنندگان روز زن نبود/ موضوع را از طریق مسئولان پیگیری می‌کنم

به گزارش خبرداغ،علی مطهری در گفت‌وگو با  ایلنا با اشاره به بازداشت تعدادی از زنان و خبرنگاران در مقابل وزارت کار طی چند روز گذشته اعلام کرد: با توجه به اینکه تجمع صورت گرفته آرام و مسالمت‌آمیز بوده به نظر من نیازی به بازداشت افراد و تجمع‌کنندگان نبوده است.

وی افزود: طبیعتا اگر دست به تخریب زده بودند موضوع فرق می‌کرد. اما اینطور که ما شنیدیم تجمع آرام بوده و خشونتی اتفاق نیفتاده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به غیرخشونت‌آمیز بودن تجمع، موضوع را پیگیری می‌کنیم و از مسئولان مربوطه در این رابطه سوال خواهیم کرد.

مطهری در پایان گفت: البته تاکنون شخصا پیگیری خاصی در مورد بازداشت‌شدگان نداشته‌ام اما طبیعتا در ادامه موضوع را دنبال کرده و از مسئولان سوال خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: