کد خبر: ۷۶۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۳۵۲
دارنده سه مدال طلای جوانان و بزرگسالان آسیا بدلیل بی‌توجهی‌های مکرر افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد در جام جهانی اهواز به روی تشک نمی‌رود.
انصراف قهرمان کشتی آسیا از جام‌جهانی / برخورد ایشان که متولی ورزش خوزستان هستنددر برابر من خیلی زننده بود
به گزارش خبرداغ،سیدمصطفی صالحی‌زاده، فرنگی کار خوزستانی و خوش آتیه کشتی ایران که به تازگی و برای دومین سال پیاپی مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت، اعلام کرد در اعتراض به بی‌توجهی‌های مکرر افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، در جام جهانی کشتی‌فرنگی که قرار است اواخر فروردین ماه در اهواز برگزار شود، به روی تشک نمی‌رود.

صالحی‌زاده که علاوه بر دو مدال طلای بزرگسالان آسیا، مدال طلای جوانان آسیا را نیز در کارنامه خود دارد، در این باره بیان‌ کرد: مدتی است که افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به بنده به عنوان ملی پوش قول حمایت دادند و چند مرتبه به اهواز رفتم اما حمایتی ندیدم. تا به امروز که به خاطر قول ایشان در اردوی تیم‌ ‌ملی شرکت نکردم و به اهواز رفتم تا ایشان را ببینم اما تا ساعت هفت بعد از ظهر در دفتر ایشان منتظر نشستم اما نیامدند!

او با بیان اینکه "تا کی باید بی‌مهری مسئولان را تحمل کرد" ادامه‌ داد: برخورد ایشان که متولی ورزش خوزستان هستند در برابر من که ملی‌پوش رشته پر افتخار کشتی‌ هستم خیلی زننده بو د تا جایی که تصمیم گرفتم در جام جهانی کشتی‌ فرنگی که قرار است به میزبانی اهواز برگزار شود کشتی‌ نگیرم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: