کد خبر: ۷۶۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۰
با هدف رفع مشکلات و بهبود خدمات دهی:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تلاش برای رفع مشکلات صنفی ماهیگیران و ماهی فروشان از بازار ماهی جزیره کیش بازدید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بازار ماهی فروشان بازدید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری به همراه اعضای شورای شهر و جمعی از معاونان و مدیران خود در بازدید از بازار ماهی کیش، مسائل و مشکلات این صنف را بررسی و برای رفع موانع موجود بر سر راه معاش ماهیگیران و فروشندگان ماهی دستورات لازم را صادر کرد.

دکتر انصاری لاری در این بازدید ضمن بازدید از بخش های پشتیبانی و سردخانه این بازار با فروشندگان و صیادان در خصوص مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند رور در رو گفت و گو کرد و از نحوه فعالیت بخش های مختلف بازار ماهی مطلع شد.

دکتر انصاری لاری همچنین از بازار عربها دیدن و در خصوص مشکلات فعالان اقتصادی و غرفه داران این بازار نیز با آنان گفت و گو کرد.

بازدید از محوطه بازار به منظور رفع موانع ساخت پارکینگ و اصلاح هندسی معابر و خیابان های اطراف آن در جهت تسهیل تردد شهروندان و گردشگران از دیگر دستورات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مسئولان عمرانی و شهر سازی بود.

گفتنی است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ابتدای مدیریت خود، در راستای رفع مشکلات و تسهیل امور برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران، همچنین تامین رفاه شهروندان و گردشگران، از بخش های مختلف جزیره کیش بازدید کرده است و همواره بر تسریع حل مشکلات اهالی این جزیره تاکید داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: