کد خبر: ۷۶۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۷
با حضور محسن هاشمی رفسنجانی انجام شد؛
بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی در سمنان افتتاح و به بهره برداری رسید.
نامگذاری بلواری در سمنان به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی
به گزارش خبرداغ ، با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر سمنان و با حضور  محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران یکی از بلوارهای سمنان به نام آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در حاشیه این مراسم گفت: تصمیم بر این گرفته شد بلوار واقع در حدفاصل مسکن مهر صنعتی ساز و بلوار بسیج در ضلع شمالی شهرک مدیران سمنان به نام رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام نامگذاری شود.

سید مسعود سیادتی افزود: امروز در حاشیه شصتمین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها در سمنان که میزبان رئیس شورای اسلامی شهر تهران و همچنین اعضای مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استانهای سراسر کشور هستیم، از لوح یادبود این بلوار که به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی مزین شده است رونمایی می‌شود.

سمنان میزبان  شصتمین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های سراسر کشور است که این مجمع در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  16 و 17 اسفندماه امسال  در شهر سمنان در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: