کد خبر: ۷۶۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۹۱۸
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: محرومیت نقل و انتقالاتی تیم ما با وساطت رئیس فیفا برطرف می شود.
کاشانی: محرومیت پرسپولیس با وساطت رئیس فیفا برطرف می‌شودبه گزارش خبرداغ،رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: محرومیت نقل و انتقالاتی تیم ما با وساطت رئیس فیفا برطرف می شود.


جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره قول اینفانتینیو برای حل پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی اظهار کرد: به هر حال قرار است محرومیت تیم ما با وساطت رئیس فیفا برطرف شود و در فصل نقل و انتقالات بتوانیم بازیکن جذب کنیم.


او ادامه داد: ما باید روابط بین الملل خود را قوی کنیم تا در مجامع بین المللی بتوانیم از منافع فوتبال کشورمان دفاع کنیم. رئیس فیفا با حضورش در دربی پایتخت متوجه شد که ورزشگاه های ما امنیت دارد و تیم های آسیایی می توانند از عربستانی ها در داخل کشور میزبانی کنند.


تنبیه مسلمان اقدام درستی نبود 
کاشانی درباره بازگشت مسلمان به ترکیب اصلی پرسپولیس بیان کرد: مسلمان بازیکن خوبی و از سرمایه های باشگاه پرسپولیس است. اگر این بازیکن اشتباهی مرتکب شده است باید او هدایت شود و تنبیه این بازیکن کار درستی نیست. امیدوارم شاهد شکوفایی بازیکنان جوان برای حضور در تیم بزرگسالان باشیم.


از قهرمان لیگ برتر انتظار بازی بهتری داریم 
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره برد برابر الوصل امارات تصریح کرد: از قهرمان لیگ برتر انتظار می رود که کلاس فوتبال روز دنیا را به اهالی فوتبال نشان بدهد. به هر حال تیم ما موقعیت های زیادی برابر حریف اماراتی خود داشت و باید 5،6 گل به این تیم می زد اما در نهایت با 2 گل پیروز شد.


هر بازی تاکنیک خاص خود را می طلبد 
او درباره تغییر تاکتیک پرسپولیس در این بازی گفت: هر بازی با توجه به شرایط 2 تیم تاکتیک خاصی را می طلبد. اگر حریف قدرتمند باشد باید بازی تدافعی ارائه کرد. به هر حال 40،50 هزار هوادار به ورزشگاه می آیند و باید پاسخگوی این تعداد هوادار باشیم چرا که آنها سرمایه های باشگاه هستند.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: