کد خبر: ۷۶۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۷
باختن در داربی تاوان سختی دارد. فرقی هم نمی‌کند صدرنشین باشی یا بحران‌زده. هوادار سرخابی در داربی فقط برد می‌خواهد.
هجمـه به برانکو!/ ادامه پیامدهای باخـت سـرخ‌هـا در داربـی/ باختن در داربی تاوان سختی داردبه گزارش خبرداغ ، باختن در داربی تاوان سختی دارد. فرقی هم نمی‌کند صدرنشین باشی یا بحران‌زده. هوادار سرخابی در داربی فقط برد می‌خواهد.

 

پرسپولیس صدرنشین مقتدر لیگ با 15 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، مقابل استقلال تیم سوم جدول باخت ضمن این‌که سرخ‌ها بازی خوبی هم انجام ندادند. اما مهم‌‌‌تر از باخت و بازی بد، مسجل نشدن قهرمانی پرسپولیس در داربی بود که هفته‌ها بود ذهن هواداران این تیم را درگیر کرده بود و رسانه‌ها هم کم به آن نپرداختند.

 

با آن حجم بالای مطالبی که درباره داربی و جشن قهرمانی پرسپولیس در این دیدار سنتی نوشته شد، انتظارات از تیم برانکو به شدت بالا رفت، آن‌قدر که هوادار این تیم طاقت باخت سرخ‌ها را نداشت و پس از سوت پایان بازی داربی ناهنجاری‌های زیادی در فضای مجازی و تمرین پرسپولیس رخ داد. اتفاقاتی که حتی از دید رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی هم دور نماند و روز گذشته شاهد بودیم یک خبرنگار انگلیسی در مقایسه‌‌ای جالب بین واکنش هواداران آرسنال و پرسپولیس از اعتراض هواداران تیم ایرانی که 15 امتیاز با تیم دوم فاصله دارند، تعجب کرده بود.

 

اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی و تمرین عمدتا به برانکو و محسن ربیع‌خواه بود.‌ آن‌ها معتقد بودند برانکو روی لج و لجبازی با چند بازیکن از جمله محسن مسلمان و بازی دادن به بازیکن نورچشمی‌اش باعث باخت پرسپولیس در داربی شده است. حتی اگر چنین هم باشد، هوادار باید بپذیرد مربی‌گری سلیقه‌‌ای است و برانکو همان مربی است که فصل گذشته پرسپولیس را با اقتدار قهرمان کرد و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان برد و در لیگ هفدهم نیز قهرمانی‌اش با یک امتیاز دیگر مسجل می‌شود. البته برخی هم اعتراض را با فحاشی اشتباه گرفته و از دایره ادب و اخلاق خارج شدند و این‌ها از چشم مسئولان باشگاه و بازیکنان و برانکو دور نماند. شاید برای همین بود که روز گذشته حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه شخصا به دیدار کادرفنی و بازیکنان رفت و به نوعی از آن‌ها دلجویی کرد. البته او سعی کرد طوری صحبت کند که هواداران بیش از این عصبانی نشوند و از دلخوری بازیکنان و کادرفنی هم کم شود.


 
با وجود حضور گرشاسبی در جمع بازیکنان و دلداری دادن او، از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که شرایط روحی‌و روانی بازیکنان چندان مساعد نیست. باخت در داربی از یک طرف و توهین و فحاشی هواداران در فضای مجازی و کوچه و خیابان از سوی دیگر باعث شده سرخ‌ها فشار زیادی را متحمل شوند. این مسئله در آستانه بازی با الوصل امارات از هفته سوم لیگ قهرمانان اصلا خبر خوبی نیست، به خصوص این‌که پرسپولیس به خاطر شکست سنگینی که مقابل السد قطر داشت به 3 امتیاز این بازی خانگی نیاز مبرم دارد تا شرایطش را در لیگ قهرمانان تغییر دهد.

 

در واقع بازیکنان و برانکو بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارند تا انگیزه و روحیه از دست رفته‌شان را به دست بیاورند. تنها راه حمایت هم فراموش کردن نتیجه داربی و دست برداشتن از اعتراض و حواشی است تا نماینده ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان با قدرت مقابل الوصل حاضر شود. اگر شرایط پرسپولیس برای بازی با الوصل مناسب نباشد و سرخ‌ها در این بازی امتیاز از دست بدهند، قطعا جبران آن در ادامه لیگ قهرمانان و با فشرده‌‌‌تر شدن بازی‌های لیگ سخت‌‌‌تر خواهد بود و بعید نیست کار صعود پرسپولیس به اگر و اما بکشد.

خراسان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: