کد خبر: ۷۶۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۳۸
هیات 10 نفره خبرنگاران عمانی با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش دیدار کردند.
نشست خبرنگاران عمانی با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد و اهداف جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به تبیین فعالیت های تجاری و بازرگانی فعالان اقتصادی جزیره کیش پرداخت.

مشاور بازرگانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از برقراری پرواز بین جزیره کیش و کشور عمان گفت: برقراری این پرواز می تواند بستر مناسبی برای مراودات تجار و بازرگانان کیش با عمان باشد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه های مشترک در حوزه های اقتصادی و تجارت افزود: نزدیکی سیاسی و فرهنگی دو کشور، می تواند زمینه خوبی برای ارتقاء بخش اقتصادی و مراودات بازرگانی بین جزیره کیش و مسقط باشد.

در این نشست هیات رسانه ای عمانی نیز با طرح سوال و گفت و گو با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نسبت به تهیه خبر و گزارش برای انعکاس در روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی عمان اقدام کردند. گفتنی است تیم 10 نفره خبرنگاران عمانی با هدف معرفی جاذبه های جزیره کیش در سفری سه روزه از اماکن گردشگری، تاریخی، تفریحی و بازارهای کیش دیدن کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: