کد خبر: ۷۶۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۳۸
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش؛
محمد رضا سعیدی گفت: منطقه آزاد کیش به دنبال توسعه همکاری و گسترش روابط تجاری و اقتصادی با عمان است.
منطقه آزاد کیش به دنبال گسترش روابط تجاری با مسقط استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد رضا سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان گفت: کشور ایران و عمان می توانند از ظرفیت های موجود برای گسترش همکاریهای دو جانبه استفاده کنند.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با بیان اینکه برقراری پرواز کیش- عمان به عنوان اقدامی موثر در جهت ارتقاء روابط سیاسی – اقتصادی بین جزیره کیش و عمان مورد توجه مسئولان جزیره کیش است گفت: مشارکت در پروژه های مشترک حمل و نقل هوایی، هتل سازی، ساختمان سازی، گردشگری، توریسم سلامت و خدمات پولی و بانکی از زمینه هایی است که می تواند محور همکاریهای دو جانبه کیش و عمان باشد.

محمدرضا سعیدی در این نشست که چند تن از تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران بخش خصوصی عمان حضور داشتند  در خصوص بهره برداری از ظرفیت های موجود برای گسترش روابط تجاری ایران و عمان ابراز امیدواری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی نیز در این دیدار با اشاره به تاریخ روابط دو کشور افزود: روابط جمهوری اسلامی ایران و دولت سلطنتی عمان به لحاظ مشترکات فرهنگی، دینی و جغرافیایی و پیشینه تاریخی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بدون شک نقش رهبران دو کشور در گسترش این روابط دوستانه بسیار حائز اهمیت است.

سفیر کشورمان در عمان برقراری پرواز بین کیش و عمان را اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: با توجه به حضور بسیاری از سرمایه گذاران بخش خصوصی ایران در عمان و ابراز ارادت بسیاری از شیعیان عمان به شهرهای مشهد و شیراز برای زیارت حرم امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) و شاهچراغ، گردشگران و زوار عمانی می توانند با سفر به جزیره کیش و اقامتی چند روزه در این جزیره برای گرفتن ویزا و سفربه مشهد و شیراز اقدام کنند.

یاد آور میشود از 9 اسفند خط پروازی کیش - مسقط  مجددا راه اندازی شد و در این پرواز معاونان اقتصادی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به همراه گروهی متشکل از 20 فعال حوزه بازرگانی و تجارت جزیره کیش حضور داشتند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: