کد خبر: ۷۶۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۳۷۸
رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا : هم اکنون ۱۰ مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در اهران وجود دارد که ۲ مرکز مختص موتورسیکلت ها، ۲ مرکز فقط برای خودروهای نوشماره ایران خودرو و سایپا در داخل این ۲ کارخانه و ۶ مرکز نیز برای مراجعه عموم شهروندان خدمات رسانی می کنند.

تمهیدات ویژه مرکز شماره گذاری پلیس راهور برای تهرانی ها در پایان سال/ افزایش ساعت کار مرکز اتحاد از امروز تا ساعت ۲۰

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تمهیدات‌ ویژه پلیس راهور برای شماره گذاری خودروها در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش سرویس خودرو خبرداغ؛ سرهنگ علی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با راهور با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تهران از ابتدای اسفند ماه گفت: بر این اساس ساعت پذیرش در مراکز ۱۰ گانه شماره گذاری پایتخت تا ۱۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۵، از ۱۱ تا ۲۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۷ و از ۲۱ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۹ افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه ساعات اعلامی ساعت پذیرش و ورود به مراکز شماره گذاری است تصریح کرد: بدیهی است خودروها و موتورسیکلت هایی که تا این ساعات پذیرش و وارد مراکز شماره گذاری شده اند تا هر ساعتی که کارشان طول بکشد خدمات دریافت خواهند کرد.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: هم اکنون ۱۰ مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران وجود دارد که ۲ مرکز مختص موتورسیکلت ها، ۲ مرکز فقط برای خودروهای نوشماره ایران خودرو و سایپا در داخل این ۲ کارخانه و ۶ مرکز نیز برای مراجعه عموم شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به این که یکی از مراکز شماره گذاری پرمراجعه پایتخت مرکز اتحاد در شرق تهران است گفت: با توجه به حجم مراجعات و برابر تدبیر رییس پلیس راهور ناجا ساعت کار این مرکز از امروز تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۲۰ خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: