کد خبر: ۷۶۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
تعداد بازدید: ۲۷۵
اظهارات و مواضع رئیس جمهوری جديد آمریکا در خصوص برجام و علیه جمهوری اسلامی ایران نیز، تنها افزودن برگ سیاه دیگری بر دفتر پر غلط سیاست خارجی آمریکا است و بس.
توهمات ترامپ و واقعيت ايران در فضاي جهانيکمال الدین پیرموذن: بی گمان کسانی که طرح آمریکایی فروپاشی شوروی سابق يا بهار عربي را برای اجرا در کشور جمهوری اسلامی ایران بازسازی و تجویز کرده اند نه اسلام وشيعه را شناخته اند و نه ایران را و نه ازمردم شریف و بزرگوار ایران تصوير و تصور درستی دارند و نه معنی انقلاب اسلامی را درک کرده اند. 

به گزارش سرویس سیاسی خبرداغ پیرموذن در ادامه این یادداشت نوشت: مغزهای علیلی که می خواهند الگوی فروپاشی مارکسیم و کمونیسم ويا عربيسم  را در ایران اسلامی به معرض آزمایش و اجرا بگذارند نه از اقتدار معنوي رهبری بر قلبهای ملت ما آگاهی دارند و نه ملت تیز هوش ایران را شناخته اند. 

   آنان گمان می کنند اکنون که جمعي جوان مطالبه گر توسعه اقتصادي و اجتماعي ،اعتراضات خیابانی داشته اند، می توانند با القاء مفاهیم و معیارهای بیگانه با اسلام و ایران، ابتکار عمل در عرصه مطالبه گری را به دست گیرند و با تندروی و تظاهر به طرفداری از دموکراسی و آزادی ،این انقلاب را که با خون صدها هزار شهید  و فداکار ی و ایثار یک ملت بزرگ به پیروزی رسیده و حفظ شده است از مسیر خود منحرف ساخته و راه را برای تجدید سلطه شوم خود بر ایران و تکرار روزگار تلخ سالهای پیش از انقلاب هموار سازند. 

  ملت ایران هرگز ادعای آمریکا را در طرفداری از آزادی و دوستي مردم این دیار باور نخواهند کرد. انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی، انقلابی علیه استبداد و عقب ماندگی و فسادی بود که از کودتای آمریکایی بیست و هشت مرداد در ایران تثبيت و تقویت شده بود. 

 زمامداران جديد امريكافراموش کرده اند که اگر چه جنگ تحمیلی نیز وسوسه ای از سوی قدرت های بزرگ جهان و آمریکا برای تضعیف یا از میان بردن نظام مردمی بر آمده از متن انقلاب اسلامی بود. لیکن در عرصه عمل بدلیل رهبری حکیمانه و مدبرانه امام خمینی ره و ماهیت مردم سالارانه نظام و حضور و مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم به عاملی وحدت بخش، عزت آفرین و افتخار آمیز در سطح ملی و بین المللی تبدیل شد. 
   خط و نشان کشیدنهای رئیس جمهور آمریکا و یاران وی در مورد برجام، مغایرت آشکار با اصول اولیه حقوق بین الملل دارد که بر خوی جهانخواری و برتری طلبی و قيم مآبي آن کشور و نیز فشار صهیونیستهای حاکم بر قوه مجریه آمریکا و تاثیر دلارهای نفت کشور های عربی مخالف ترقی ایران و تعالی ایرانی دلالت دارد ،در پیش جهانیان خریداری نخواهد داشت.

  مواضع توسعه طلبانه رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا علیه ملت ایران نیز از اندیشه ای نشات می گیرد که موقعیت انحصاري  برای خویش در دنیا قایل است و جهان را تنها تحت سلطه خویش می پسندد. این در حالیست که اوراق سیاه عملکرد دولت آمریکا از جنگ دوم جهانی تا کنون در عرصه سیاست خارجی این کشور به حدی از فراوانی رسیده است که گه گاه برخی از سیاستمداران آن کشور را به اقرار به اشتباهات و محاسبات غلط و ناصواب واشنگتن  وادار کرده و می کند‌. اظهارات و مواضع رئیس جمهوری جديد آمریکا در خصوص برجام و علیه جمهوری اسلامی ایران نیز، تنها افزودن برگ سیاه دیگری بر دفتر پر غلط سیاست خارجی آمریکا است و بس.

   ملت رشید ایران اسلامی، متحد و يك صدا در دفاع از حریم استقلال و آزادی ملک و ملت ایستاده اند و با اراده استوار و روحی تسخیر ناپذیر خردمندانه و مقاوم در سطح بین المللی در دفاع از برجام و حقوق مسلّم ایران رشيد اسلامي گام بر می دارد.    

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: