کد خبر: ۷۶۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۴۴۹
تیم لهستان با غلبه برلتونی قهرمان تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی کیش شد.
پایان تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی کیش با قهرمانی تیم لهستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی برای سومین سال پیاپی از یکم اسفندماه با حضور 8 تیم از ایران، 7 تیم از اتریش، کشورهای اکراین، آمریکا و آلمان هر کدام 5 تیم، سوئیس، ایتالیا هر کدام چهار تیم، هلند، چین، لهستان، لتونی و روسیه هر کدام با 3 تیم، کانادا، فرانسه، اندونزی، تایلند، نروژ و ترکیه هر کدام با 2 تیم و از کشورهای آرژانتین، استرالیا، بلاروس، کرواسی، قبرس، دانمارک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، یونان، لتوانی، قطر، اسکاتلند، صربستان، اسلونی، سوئد، آفریقای جنوبی و ونزوئلا هر کدام با یک تیم در جزیره کیش آغاز شد وعصر روز شنبه پنجم اسفندماه با معرفی تیم های اول تا چهارم به پایان رسید.

در این رقابت ها در دیدار نهایی مارتینز پلاوینز و ادگارز تاکس از تیم لتونی یک به مصاف ماریوش پرودل و جاکوب شالان کیویکس ازتیم لهستان یک رفتند  که لهستانی ها در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 18 و 24 بر 22 حریف خود را شکست دادند تا با کسب عنوان قهرمانی، جایزه 11 هزار دلاری را به خانه برند.

تیم لتونی یک هم با کسب عنوان نایب قهرمانی برنده جایزه هشت هزار دلار ی شد.

در دیدار رده بندی این رقابت ها نیز جولیان هورل و توبیاس وینتراز تیم اتریش سه با  الکساندر واکنهورست و سیون وینتراز تیم آلمان دو برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آلمان در دو ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 11 به پیروزی رسید و با کسب مقام سومی جایزه شش هزار دلاری را از آن خود کرد.

تیم اتریش سه نیز با پذیرش شکست در دیدار رده بندی در جایگاه چهارم قرار گرفت و جایزه چهار هزار و 800 دلاری را به دست آورد.

گفتنی است مراسم اهدای مدال وهدایای تیم های برتراین مسابقات با حضور سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، مشاور مدیرعامل وسرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست شرکت عمران، آب وخدمات، رییس و دبیرکل فدراسیون والیبال و دبیرشورای ورزش کیش برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: