کد خبر: ۷۶۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۰
دیدار استقلال تهران برابر الهلال عربستان به درخواست ایران و با موافقت ای‌اف‌سی با یک دقیقه سکوت به احترام کشته‌شدگان سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج برگزار شد‌.
شکایت بی‌ثمر ایران به‌ ای‌اف‌سی/ سعودی‌ها جریمه نمی‌شوندبه گزارش خبرداغ،دیدار استقلال تهران برابر الهلال عربستان به درخواست ایران و با موافقت ای‌اف‌سی با یک دقیقه سکوت به احترام کشته‌شدگان سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج برگزار شد‌.

 

سعودی‌ها اما حاضر نشدند مانند عرف تمام مسابقات فوتبال در دایره میانه میدان حلقه زده و سکوت کنند و با بی‌احترامی این کار را انجام دادند، مشابه کاری که چندی پیش در مسابقات مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی توسط تیم ملی عربستان در بازی با استرالیا رخ داد‌.

 

پس از این اتفاق وزیر ورزش از تصمیم ایران برای شکایت از سعودی‌ها خبر داد و فدراسیون فوتبال نیز رسما اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد‌. منابع آگاه اما می‌گویند قانونی در این‌خصوص وجود ندارد و عربستان با هیچ جریمه‌ای مواجه نخواهد شد و بعید است که این شکایت به جایی برسد‌.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: