کد خبر: ۷۶۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۵۰۴
استقلال قرارداد شفر را هنوز تمدید نکرده است در حالی که پیش از برتری این تیم در برابر الهلال هم مشخص بود سبک بازی استقلال با این مربی آلمانی تغییر کرده است و تیم آینده روشنی را پیش رو دارد.
به گزارش خبرداغ،استقلال قرارداد شفر را هنوز تمدید نکرده است در حالی که پیش از برتری این تیم در برابر الهلال هم مشخص بود سبک بازی استقلال با این مربی آلمانی تغییر کرده است و تیم آینده روشنی را پیش رو دارد.

اما پرسپولیس مدت هاست قرارداد برانکو را به مدت دو سال دیگر تمدید کرده است. این در حالی است که سبک بازی پرسپولیس در بازی با السد نشان داد این تیم دست کم با قهرمانی در پرسپولیس فاصله دارد. همان طور که جعفر کاشانی – رئیس هیات مدیره تیم پیش بینی کرده بود.

او فصل گذشته خواهان حضور یک مربی قوی تر در تیم شده بود به این بهانه که تیم در آسیا قهرمان شد.

نکته جالب سبک قرارداد فدراسیون فوتبال با کی روش است. فدراسیون فوتبال همواره با کی روش مرحله به مرحله قرارداد می بسته. با این توضیح که در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 این مربی تا پایان این بازی ها مربی ایران خواهد بود که چنین اتفاقی هم رخ داده است. اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نمی کرد قرارداد خود به خود فسخ می شد.

ای کاش پرسپولیس در تمدید قرارداد برانکو عجله نمی کرد و اجازه می داد تا تیم بازی های این فصل را به پایان ببرد و نشان دهد که در آسیا آیا متفاوت به نسبت فصل گذشته عمل می کند.

بعد از شکست 4-0 دربرابر الهلال باخت به السد هم یک شکست تلخ برای پرسپولیسی ها بود. شکستی که پرسپولیسی ها را برای کسب عنوان قهرمانی نا امید کرد. و ای کاش باشگاه پرسپولیس دست کم یک فصل قرارداد برانکو را تمدید می کرد نه دو فصل!

افکارنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: