کد خبر: ۷۶۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۶۰۹
فال روزانه شنبه 5 اسفند 1396
متولد فروردین : شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می‌کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.

متولد اردیبهشت : شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

متولد خرداد
: شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

متولد تیر : بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

متولد مرداد : باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.

متولد شهریور : برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و ترجیح می دهید خودتان بیشتر کارها را انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.

متولد مهر : سیاره بخت شما، یعنی عطارد، امروز تبدیل به یکی از سیاره‌های مرموز شده است و شما را با جهان‌های موازی و هم ردیف مرتبط می‌کند. امروز در مورد بیگانه‌ها و یا راهنماهایی که شما را به هیجان می‌آورند صحبت نکنید؛ فقط باید بفهمید که چه کسانی حاضرند برای ملحق شدن و کمک کردن به شما همراه شوند. به یاد داشته باشید که اگر برای یادگرفتن علم و دانش بیش از اندازه تلاش کنید، تجزیه و تحلیل کردن تان می‌تواند ذهن شما را به روی ابعاد درونی و معنوی جهان ببندد. شما الان نباید هیچ کار خاصی انجام دهید، فقط باید اعتراف کنید که امکان وقوع بعضی از چیزها را واقعا نمی‌فهمید!

متولد آبان
: هنگامی که پلوتو از محدوده تاریکی خارج می‌شود، اتفاق مهمی نیز افتاده است که همچنان ادامه می‌یابد و شما را به دردسر می‌اندازد. مهم نیست که شما چگونه سعی می‌کنید از گفتن حقیقت اجتناب ورزید، شما باز هم با ترسهای قدیمی روبرو خواهید شد. اما نباید نگران باشید؛ برای اینکه فردا خورشید دوباره به نشانه شما بازمی‌گردد و منفی‌بینی که به زندگی شما سایه افکنده را پاک می‌کند.

متولد آذر : امروز الگوی سیارات برای شما نشانه هایی می فرستد تا به کار و سلامتی تان توجه بیشتری کنید.اگر اخیراً در موضوعی زیاده روی کرده اید شاید اکنون تصمیم بگیرید آن را کنترل کنید یا شاید وقت بیشتری برای کار قرار دهید تا نشان دهید که تا چه اندازه از خودتان مایه می گذارید و متعهد هستید. یک دعوت اجتماعی برای این که کاری غیرمعمول انجام دهید علاقه شما را بر می انگیزد .

متولد دی
: نقش هدایت كننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید كه چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممكن است آنها با نظرت شما مخالفت كنند. در حالیكه سعی می‌كنید هركسی را متقاعد كنید كه شما درست می‌گویید، استفاده كردن از منطق اصلاً كارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همكارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را كشف كنند.

متولد بهمن : احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید امروز ممکن است مشخص شود که کاملا درست است. اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار اشفتگی و پیچیدگی‌های دشواری شود. کنترل روی احساسات تان ممکن است یک سیاست کاملا معقول باشد؛‌ به هر حال،‌ اگر زمانی به طرف شخص دیگری تمایل پیدا کردید سخت است که در این رابطه کنونی تان بی طرف بمانید. با این وجود، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که قبل از اینکه بسرعت حرکت کنید، خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

متولد اسفند : شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: