کد خبر: ۷۶۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۶
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به دلیل شرایط بد جوی روز اول امکان امدادرسانی وجود نداشت و در روز دوم تعداد ۲۴ نفر از کوهنوردان به سمت محل سقوط هواپیما حرکت کردند و در نزدیکی محل سقوط یک کمپ تشکیل دادند و در آنجا مستقر شدند.
کوهنوردان قطعاتی از پیکر جانباختگان پرواز یاسوج را در کوله‌پشتی‌های خود حمل کردندبه گزارش خبرداغ ، اسماعیل نجار  افزود: کوهنوردان امروز و در روز چهارم امدادرسانی عملیات را آغاز کردند ولی به دلیل متراکم بودن ابرها، بارش برف و وزش باد شدید عملیات را متوقف کردیم.

وی اظهارکرد: در راه برگشت، کوهنوردان ما در کوله پشتی های خود قطعاتی از اجساد را حمل کردند و به پزشکی قانونی یاسوج تحویل داده شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان این که این وضعیت جوی تا روز دوشنبه ادامه دارد، گفت: مردم بدانند که تمامی کوهنوردان و تیم های اعزامی با جان و دل تلاش می کنند که هر چه سریع تر پیکر جانباختگان را پیدا کنند.

نجار اضافه کرد: با مساعد شدن شرایط جوی عملیات انتقال اجساد به پایین قله ادامه می یابد و  بدون شک ما قدردان صبر و شکیبایی این مردم داغدیده هستیم.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل کمپ کوه گل شهرستان دنا حضور دارند و از نزدیک عملیات امداد رسانی را نظارت می کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: