کد خبر: ۷۶۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۵۶۳
مهدی طارمی این روزها تبدیل به ستاره اول الغرافه شده است.
طارمی: کاری می‌کنم در قطر همه مرا تحسین کنندبه گزارش خبرداغ،مهاجمی که همه‌کار برای تیمش می‌کند. او ۲ گل برای الغرافه مقابل تراکتورسازی زد و روی گل دیگر هم نقش مستقیم داشت. از قضا یک پنالتی هم خراب کرد!

 

یک پنالتی که حکایت جالبی داشت؛ در دقیقه 77 پس از خطای محمد ایرانپوریان روی مهدی طارمی و اعلام پنالتی از سوی داور، گزارشگر بازی گفت: «بله، حالا پنالتی شده اما اینجا دیگه پرسپولیس نیست که مهدی طارمی پشت توپ بره یا هر کاری خواست انجام بده...»


اتفاقاً مهدی طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و اما ضربه‌اش تبدیل به گل نشد. آلمیدا گلر تراکتورسازی ضربه طارمی را مهار کرد تا گزارشگر مسابقه بازهم لب به انتقاد از مهاجم ایرانی الغرافه بگشاید. با این وجود در دقیقه 4+90 مهدی طارمی با عبور از نادری مدافع تراکتورسازی با دروازه‌بان تیم تبریزی تک به تک شد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا ستاره این دیدار لقب بگیرد.
این اولین بار نبود که مهدی طارمی در آسیا به داد الغرافه رسید. سه‌شنبه 10 بهمن ماه گذشته هم الغرافه قطر در شب درخشش مهدی طارمی راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد. تیم قطری در حالی در مرحله پلی‌آف برابر پاختاکور ازبکستان قرار گرفت که هر دو تیم شانس یکسانی برای صعود داشتند اما به لطف ستاره ایرانی الغرافه صعود کرد.


مهدی طارمی در آن مسابقه یک پنالتی برای الغرافه گرفت که وسلی اسنایدر ستاره هلندی آن را تبدیل به گل کرد. گل دوم الغرافه هم روی حرکت در عرض طارمی و پاس او حاصل شد تا در نهایت تیم قطری ۲ بر یک پاختاکور ازبکستان را شکست داده و به مرحله گروهی صعود کند.


البته الغرافه در اولین بازی مرحله گروهی به مصاف الجزیره امارات رفت و شکست خورد. مهدی طارمی در این مسابقه هم یک گل زد و حالا در لیگ قهرمانان آسیا 3 گله شده است.


ستاره‌ای که نزد مدیران و مسئولان باشگاه الغرافه محبوب شده است. مهاجمی که قرارداد یک سال و نیمه با الغرافه دارد ولی تیم قطری بدش نمی‌آید این قرارداد تمدید شود.


هرچند هدف مهدی طارمی اروپاست. مهاجمی که به شدت نسبت به درخشش در جام جهانی 2018 و حضور در قاره سبز امیدوار است.


طارمی که درخشش مافوق تصوری مقابل تراکتورسازی داشت این روزها در قطر خیلی هم تنها نیست. او با سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی دو بازیکن ایرانی الخور و السد قطر رفت و آمد دارد تا احساس خیلی تنهایی نکند.


همین طور در الغرافه هم توانسته باهمبازیانش رابطه خوبی ایجاد کند و با وسلی اسنایدر کلی صمیمی شده است. آنقدر صمیمی که اسنایدر پنالتی‌زن اول الغرافه اجازه می‌دهد مهدی طارمی پشت توپ بایستد و حتی آن را خراب کند!


دیروز و یک روز پس از درخشش مهدی طارمی مقابل تراکتورسازی تبریز توانستیم به واسطه یک دوست مشترک با ستاره خط حمله الغرافه ارتباط برقرار کنیم که به نکات جالبی اشاره کرد.


مهدی طارمی درخصوص عدم شادی پس از گلزنی برابر تراکتورسازی تبریز گفت: متأسفانه قبل از بازی خبر بدی به گوش ما رسید و شنیدم عده‌ای از هموطنانم در سانحه سقوط هواپیمایی مسافربری یاسوج جان خود را از دست داده‌اند. به احترام هموطنان درگذشته و همین‌طور بازماندگان آنان تصمیم گرفتم شادی نکنم. به خانواده‌‌های داغدار این حادثه تلخ صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای آنها آرزوی صبر و شکیبایی دارم.


وقتی از مهدی طارمی درباره درخشش زائدالوصف در لیگ قهرمانان پرسیدیم به ما پاسخ داد: خیلی انگیزه دارم. می‌خواهم کاری کنم در قطر همه مرا تحسین کنند. مسئولان، کادرفنی و همبازیانم در الغرافه هم خیلی به من کمک کردند که زودتر جا بیفتم و راحت‌تر بازی کنم. امیدوارم بتوانیم از گروه خود صعود کرده و تا جایی که امکان دارد در لیگ قهرمانان آسیا جلو برویم.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: