کد خبر: ۷۶۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۶
وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران:
وزیر بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی با تکذیب اخباری مبنی بر افزایش قیمت دارو، گفت: ممکن است این موضوعات ناشی از تغییراتی باشد که در بیمه‌ها انجام شده اما تاکنون وزارت بهداشت هیچ افزایش قیمتی در بخش دارو اعمال نکرده است.
تکذیب خبر افزایش قیمت دارو/کمیسیون قیمت‌گذاری به نحوی عمل نکند که در بازار کمبود ایجاد شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره افزایش قیمت دارو با رد این موضوع،‌ اظهار کرد: تاکنون هیچ افزایش قیمتی در این خصوص نداشتیم اما در عین حال بیمه‌ها به صورت متفاوت عمل می‌کنند و ممکن است که این موضوع ناشی از تغییراتی باشد که در بیمه‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به نرخ ارز، گفت: کمیسیون قیمت‌گذاری باید با توجه به نرخ ارز و اینکه مواد اولیه و بخشی از تجهیزات و داروها وارداتی است، حتما رفتاری منطقی داشته باشد و ضمن رعایت حال مردم، به نحوی عمل نکند که در بازار کمبودهایی ایجاد شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: