کد خبر: ۷۶۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۴۵۸
سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: آیا الهلالی که دیروز با استقلال بازی کرد همانی بود که پرسپولیس را حذف کرد.
پرسپولیس هماهنگ نبود و باخت!/ الهلالی که با استقلال بازی کرد همانی بود که پرسپولیس را حذف کرد؟/ ژاوی در زمین آزاد بود و بازیکن خاصی برای مهار این بازیکن در نظر گرفته نشده بودبه گزارش خبرداغ،حمید درخشان در رابطه با شکست سه بر یک پرسپولیس برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: السد شناخت خوبی از پرسپولیس داشت و این تیم را به خوبی آنالیز کرده بود. آنها به خوبی بازی را کنترل کردند و توانستند نتیجه را هم بگیرند.

 

وی با اشاره به عدم هماهنگی بازیکنان در زمین تصریح کرد: در بازی برابر السد روز خوب بازیکنان پرسپولیس نبود و هماهنگی خوبی میان بازیکنان وجود نداشت. یکی از عوامل اصلی این شکست هم عدم هماهنگی میان نفرات بود.

 

سرمربی پیشین پرسپولیس تصریح کرد: شب گذشته در مجموع پرسپولیس سازماندهی خوبی نداشت. برای مثال ژاوی. او کلا در زمین آزاد بود و بازیکن خاصی برای مهار این بازیکن انگار در نظر گرفته نشده بود. به همین دلیل او به خوبی هم پاس می‌داد و هم بازی را برای تیمش کنترل می‌کرد.

 

درخشان در رابطه با سبک بازی یکنواخت تیم برانکو تصریح کرد: تغییرات به ویژه در بازی‌های بین المللی آنهم برای غافلگیری نفرات مهم است. بهتر است برانکو تغییرات کوچکی را ایجاد کند تا تنوعی در بازی پرسپولیس به وجود بیاید. البته تغییر زیاد و بزرگ نه که باعث شود آن نظم تیمی از بین برود.

 

وی تصریح کرد: در مجموع عدم هماهنگی میان نفرات و شناخت خوب حریف از پرسپولیس، باعث رقم خوردن این نتیجه شد. هافبک‌ها هماهنگی لازم را با هم نداشتند و این یکی از دلایلی بود که پرسپولیس وسط زمین را به حریف داد. به نظر من برانکو باید تعویض‌هایش را خیلی زودتر از اینها انجام می‌داد تا کمی تیمش هجومی تر شود.

 

درخشان در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند نتیجه بازی را جبران کند،تصریح کرد: قطعا همینطور است. السد تیم شکست ناپذیر نیست و قطعا در آزادی بازیکنان با یک بازی خوب می‌توانند نتیجه را جبران کنند.

 

وی در رابطه با عملکرد بیرانوند هم خاطر نشان کرد: بیرانوند دروازه‌بان خوبی است اما مانند سایر بازیکنان او در این بازی هم روز خوبش را سپری نکرد. او توانایی بالایی دارد اما باید بیشتر دقت کند و در جایگیری‌ها و خروج‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.

 

سرمربی پیشین سرخپوشان در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا تصریح کرد: تیم‌ها تغییرات زیادی داشتند. آیا الهلالی که دیروز با استقلال بازی کرد همانی بود که پرسپولیس را حذف کرد؟ شرایط فرق کرده و با کمی دقت حضور در فینال آسیا دور از دسترس نیست.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: