کد خبر: ۷۶۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۲۷۶
بانک پارسیان در راستای ایجاد بستر مناسب آموزشی و یادگیری هوشمند مطابق با فناوری های روز دنیا، مدرسه 6 کلاسه فشافویه را به سیستم هوشمند آموزشی تجهیز کرد
مدرسه بانک پارسیان در فشافویه هوشمندسازی شد.به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،این طرح که با اعتباری در حدود 300 میلیون ریال(شامل خرید لپ تاپ، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش ) صورت گرفته است، زمینه رشد همه جانبه و ارتقا توانایی ها و قابلیت های فردی 201 نفر از دانش آموزان منطقه را فراهم و تربیت کودکان و نوجوانانی متفکر و آشنا به فن آوری را به دنبال خواهد داشت.
براساس این گزارش، بانک پارسیان مدرسه مذکور را در سال 1391 در حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با زیربنای 817 متر احداث کرده و مسئولین این بانک در مناسبت‌های مختلف، دانش آموزان بی بضاعت را تحت حمایت و مساعدت‌های خود قرار می دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: