کد خبر: ۷۶۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۰۹
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بگومگو بین دانش‌آموزان و مشاور در دبیرستان ناحیه 5 به زد و خورد منتهی شد که طی آن چند دانش‌آموز از ناحیه ساق پا و صورت آسیب می‌بینند.
زد و خورد مشاور مدرسه و دانش‌آموزان در اصفهان/ آموزش و پرورش: چند دانش‌آموز مصدوم شدندبه گزارش خبرداغ  به نقل از مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بگومگو بین دانش‌آموزان و مشاور در دبیرستان ناحیه 5 به زد و خورد منتهی شد که طی آن چند دانش‌آموز از ناحیه ساق پا و صورت آسیب می‌بینند.

علیرضا مهدی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: صبح دیروز در دبیرستان جمال در ناحیه 5 آموزش‌ و پرورش اصفهان، دانش‌آموزان در کلاسی سر و صدا می‌کردند، مشاور مدرسه وارد کلاس شده و تذکر می‌دهد.

وی افزود: پس از این تذکر بگومگو بین دانش‌آموزان و مشاور و پس از آن هم زد و خورد رخ می‌دهد که طی آن چند دانش‌آموز از ناحیه ساق پا و صورت آسیب می‌بینند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: 6 نفر از دانش‌آموزان به بیمارستان انتقال داده می‌شوند که سه نفر از آنها به بیمارستان عیسی بن مریم و سه نفر از آنها به بیمارستان کاشانی منتقل می‌شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تنها دو نفر از دانش‌آموزان در بیمارستان عیسی بن مریم بستری هستند، البته مشکلی برای ترخیص ندارند و صرفاً به دلیل قوانین بیمارستان تا کنون مرخص نشده‌اند.

مهدی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی روز سه‌شنبه، چهارشنبه اول وقت مشاور احضار شده و از سوی هیأت تخلفات آموزش و پرورش برخورد قانونی صورت می‌گیرد، در صورت شکایت دانش‌آموزان امکان ورود دادستانی هم به این حادثه وجود دارد، معمولاً در چنین اتفاقاتی موضوع به هیأت تخلفات آموزش و پرورش ارجاع داده می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
دانش اموزان حسابی پررو شدن باید یک فکر جدی براش کرد
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
واقعا بی پشتوانه ترین شغل معلمی است ، بیذارم از شغلم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
سلام.خوب مشاوراشتباه کرده باید خبردارمی ایستادتا چندنفره کتکش می زدندومشاورراراهی گورستان می بردند.واقعا ما کجا داریم می رویم.چرا این قدر کم حوصله وعصبی شدیم.سریع موضع می گیریم وحافظه مان مثل ماهی چند ثانیه ای است وزودهمه چیزرافراموش می کنیم.آموزش وپرورش متاسفانه مسئولینی دارد که به نظربنده لیاقت ریاست ومدیریت ندارندویک عده با ...درپست های حساس نشستند که هیچ گونه تخصصی هم ندارند.متاسفانه!
پیچک
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
دانش آموزای این دوره زمونه بیش از حد مامانی و پررو شدن ولی متاسفانه هیچ وقت از معلم جماعت دفاع نمیشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: