کد خبر: ۷۶۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۲۲۱
رئیس پلیس راه استان البرز از احتمال سقوط بهمن در محور کرج_چالوس به سبب گرم شدن هوا خبر داد.
احتمال سقوط بهمن در محور کرج - چالوسبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: رئیس پلیس راه استان البرز از احتمال سقوط بهمن در محور کرج_چالوس به سبب گرم شدن هوا خبر داد.
سرهنگ رضا معظمی گودرزی با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز، اظهار کرد: در حال حاضر گره ترافیکی در محورهای آزدراهی تهران_کرج و کرج_قزوین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تعطیلی روز سه شنبه یکم اسفندماه سبب شده ترافیک در محور کرج_چالوس به سمت مازندران نیمه سنگین باشد، افزود: گرم شدن هوا احتمال سقوط بهمن در محور کرج_چالوس را شدت می بخشد لذا رانندگان باید با در نظر تمهیدات لازم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان اعلام کرد: برای روز سه شنبه یکم اسفند هیچ محدودیت ترافیکی برای محور کرج_چالوس در نظر گرفته نشده است‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: