کد خبر: ۷۶۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۳
استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفتاگر شرایط جوی مناسب باشد تا فردا ظهر خبر خوبی به مردم می‌دهیم.
احتمال می‌دهیم محل سقوط هواپیما قله بیژن باشد/ درصورت مناسب بودن شرایط جوی تا فردا ظهر خبر خوبی به مردم می‌دهیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: دنا از مرتفع‌ترین ارتفاعات زاگرس است. منطقه تقریبی که احتمال می‌دهیم محل سقوط هواپیما باشد، قله بیژن است که در این فصل پوشیده از برف و یخبندان است و عملیات را دشوار می‌کند.

 وی افزود: امروز به شکل میدانی در منطقه حضور پیدا کردیم و با تمام دشواری‌ها با بالگرد جست‌وجو کردیم. حدس و گمان‌هایی که می‌گویند قطعاتی پیدا شده بر این اساس است که بعضا اشیایی دیده می‌شود اما نمی‌توان تایید کرد که این اشیا مربوط به لاشه هواپیما باشد.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه امروز ۸ فروند هواپیما مرتب در منطقه پرواز داشتند، گفت: نیروی انتظامی و ارتش و سپاه هم برای کمک مستقر هستند. به دلیل شرایط جوی و ارتفاع زیاد از انواع بالگردها هم استفاده کردیم و به ارتفاع بیژن هم مراجعه کردیم اما کاری نتوانستیم کنیم.

وی گفت: امشب عملیات متوقف شد فردا با روشن شدن هوا ادامه می‌دهیم. در سمیرم پایگاه داریم. در سیسخت هم یک پایگاه مستقر کردیم و فردا هم علاوه بر بالگردها از کهگیلویه بخش جست‌وجوی زمینی عملیات را ادامه می‌دهیم ما هم داغدار هستیم امیدواریم بتوانیم لاشه را پیدا کنیم.

احمدی تاکید کرد: از فردا بالگردهای قدرتمندتری از ارتش می‌گیریم همه مسئولان پیگیر هستند هماهنگی خوبی شده که تجهیزات پیشرفته‌تری داشته باشیم. قرار شده پهپادهای توانمندتری اعزام شوند اگر شرایط جوی مناسب باشد تا فردا ظهر خبر خوبی به مردم می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: