کد خبر: ۷۶۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۳۴۷
برهانی گفت: استقلال برای اینکه بتواند موفق عمل کند باید خط حمله الهلال را ابتدا از کار بیندازد و در این صورت می‌تواند حتی فکر سه امتیاز این بازی هم باشد.
نقطه قوت الهلال عربستان مقابل استقلال لو رفت!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،آرش برهانی در رابطه با تقابل آبی‌پوشان با الهلال اظهار داشت: الهلال همیشه تیم خوبی بوده و این مسابقه بازی سختی برای شاگردان شفر محسوب می‌شود اما نکته‌ قابل توجه است این است که تیم‌های عربی همیشه از تیم‌های ایرانی می‌ترسند.

 

وی تأکید کرد: استقلال برای اینکه بتواند موفق عمل کند باید خط حمله الهلال را ابتدا از کار بیندازد و در این صورت می‌تواند حتی فکر سه امتیاز این بازی هم باشد.

 

برهانی که از تیم پاس به فوتبال ایران معرفی شد در رابطه با سقوط این تیم به لیگ سه تصریح کرد: آن روزی که رأی را بر این دادند که پاس را از تهران به شهر دیگری منتقل کنند می‌شد شرایط الان را پیش‌بینی کرد. بااینحال امیدواریم تصمیم درستی پیرامون این تیم گرفته شود تا دوباره بتواند پاس خودش را نشان بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: