کد خبر: ۷۶۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۳۱۲
با رای نمایندگان صورت گرفت؛
نمایندگان مجلس به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند که تا ۵۰ هزار باب از واحدهای مسکونی مسکن مهر را به مستمری بگیران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی واگذار کند.
واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به مستمری‌بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، بند الحاقی یک به تبصره ۱۰ لایحه را به تصویب رساندند.

بنابر این مصوبه امروز که با ۱۴۰ رای موافق، ۱۲ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده می‌شود عرصه و اعیان تعداد تا ۵۰ هزار باب از واحدهای مسکونی مسکن مهر تکمیل‌شده یا نیمه‌تمام فاقد متقاضی را با مجوزهای مربوطه و تسهیلات پرداخت‌شده برای تحویل به مستمری بگیران تحت پوشش به کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی واگذار کند.

آیین‌نامه اجرای این بند متضمن نحوه واگذاری و نحوه انتقال تسهیلات توسط وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی با همکاری بانک مرکزی و کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ظرف مدت یک‌ماه پس از تصویب این قانون تهیه می‌شود و به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
چرانمی فهمند
اونمی خواهد
نمی تواند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: