کد خبر: ۷۶۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۷۸
محمد جواد ظریف تاکید کرد: حضور آمریکا در سوریه، بسیار خطرناک است.

محمد جواد ظریف: ایران هیچ پایگاه نظامی در سوریه ندارد / روسیه موضع عقلانی خوبی دارد / این کشور می‌تواند نقش محوری در مذاکرات صلح در منطقه داشته باشد/ حضور آمریکا در سوریه، بسیار خطرناک استبه گزارش  خبرداغ به نقل از «انتخاب»، وزیر امور خارجه کشورمان در بخشی از سخنان خود در کنفرانس والدای گفت: تنها موضوعی که آمریکا به آن فکر می کند نحوه مقابله با ایران در منطقه است.

وی تاکید کرد: ایران هیچ پایگاه نظامی در سوریه ندارد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به برخی اقدامات نادرست کشورهای منطقه، گفت: در عراق،‌ سوریه و یمن باید حاکمیت ارضی این کشورها حفظ شود و تنها راه‌حل برون‌رفت از بحران در این کشورها راه‌حل سیاسی است.

ظریف گفت: باید با اشغالگری خاک سوریه مقابله شود و زندگی در کشورهایی مثل سوریه و عراق از سر گرفته شود و این موضوع یک وظیفه اخلاقی برای جمهوری اسلامی ایران است. ایران با داعش در این کشورها مبارزه کرده است. این دو کشور قربانیان زیادی را از دست داده‌اند.

وی افزود: وحدت اراضی عراق و سوریه باید حفظ شود. با این روش‌ها می‌توانیم کارهای خوبی را برای جلوگیری از افراطی‌گری انجام دهیم و درواقع آن را شکست دهیم. همه کشورها باید به حاکمیت عراق و سوریه احترام بگذارند.

ظریف در مورد درگیری‌های چند سال اخیر در یمن نیز افزود: برخی‌ها با آغاز اقدام نظامی علیه یمن گمان می‌کردند که راه‌حل بحران در این کشور استفاده از زور است اما آنها اشتباه می‌کردند. ما باید در یمن به راه‌حل سیاسی دست یابیم چرا که راه‌حل نظامی محکوم به شکست است و منجر به فاجعه‌های انسانی می‌شود.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: وقتی کشورها مواضع غیرانسانی و نادرستی را اتخاذ کردند و با داعش همکاری داشتند ایران و روسیه را متهم می‌کنند. این قبیل اتهام‌زنی‌ها راه‌حل نیست. ما همواره خواستار راه‌حل‌های سیاسی بوده‌ایم.

وی افزود: در یمن با این روش‌ها مخالفت کردیم. سازمان ملل طرح گفت‌وگو در یمن را که از سوی ایران مطرح شد پذیرفت. قطعنامه شورای امنیت تاکید می‌کند که برای حل اختلافات در یمن باید از راه‌حل گفت‌وگو استفاده کرد چرا که می‌تواند بسیار مفید باشد و اختلافات را حل کند. ما باید افکار قدیمی را کنار بگذاریم.

ظریف ادامه داد: ائتلاف‌های شکل گرفته علیه برخی کشورها درست نیست. در دوران جنگ تحمیلی ایران، کشورهای منطقه به اتفاق به صدام کمک کردند که در نهایت این کمک‌ها علیه خود این کشورها استفاده شد. ما باید در منطقه خلیج‌فارس اصل را بر همکاری بگذاریم که کشوری نتواند بر دیگر کشورها سلطه داشته باشد در این صورت می‌توانیم امنیت منطقه را حفظ کنیم. باید روش‌های جدید را به کار گیریم که برای تامین ثبات بتواند به ما کمک کند. ما نباید امنیت خود را از طریق ناامن کردن دیگر کشورها تامین کنیم.

وی ادامه داد: باید بین کشورها احترام متقابل باشد و حق آنها رعایت شود که این مساله مهمی است.

ظریف گفت: روسیه موضع عقلانی خوبی در منطقه دارد و می‌تواند نقش محوری را در اجرای مذاکرات صلح در منطقه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
انگلیس جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که حامی تروریسم و طالبان درافغاستان است.
آمریکا وانگلیس همچنان حامی تروریسم، طالبان وداعش درافغانستان هستند.
آمریکا داعش را وارد افغانستان کرده است.
انگلیس داعش را وارد افغانستان کرده است.
افغانستان به نظامیان آمریکایی نیازندارد.
افغانستان به نظامیان انگلیسی نیاز ندارد.
آمریکا تروریسم را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
آمریکا طالبان را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
انگلیس تروریسم را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
انگلیس طالبان را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
انگلیس داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
آمریکایی ها ازسال 2003 تاکنون به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش سرمی دهند.
انگلیسی ها ازسال 2003 تاکنون به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش سرمی دهند.
آمریکا وانگلیس داعش را به شرق افغانستان می فرستند.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با ترورسیم، القاعده، طالبان و داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان و منطقه است.
انگلیس ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با ترورسیم، القاعده، طالبان و داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان و منطقه است.
آمریکا وانگلیس ازسال 2003 تاکنون درتجارت مواد مخدر افغانستان نقش دارند.
آمریکا وانگلیس ازسال 2003 تاکنون بیش از999 هزارمورد مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت، ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل ناقض حقوق بشردرافغانستان شده اند وهمچنان ادامه دارد.

مقام نظامی انگلیس: نیروهای بیشتری برای حفظ ثبات در افغانستان لازم است

08:43 ::
1396/11/30


یک مقام ارتش انگلیس گفت این کشور باید نیروهای نظامی بیشتری برای حفظ ثبات به افغانستان اعزام کند.

ایران آنلاین / ۱۷ سال پس از اشغال افغانستان از سوی نیروهای ناتو به سرکردگی آمریکا، این کشور همچنان با خطرات امنیتی مواجه است.
در همین رابطه «لرد ریچاردز هرستمونسه» رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش انگلیس گفت به نیروهای بیشتری برای حفظ ثبات در افغانستان نیاز است.
وی در گفتگو با اسکای نیوز با بیان این که انگلیس باید از راهبرد جدید رئیس جمهوری آمریکا در مورد افغانستان حمایت کند تاکید کرد: فکر می کنم که ما باید بیش از میزان کنونی در افغانستان نقش ایفا کنیم.
به گفته وی از جمله مسائلی که آمریکایی ها از انگلیس می خواهند افزایش نیروهای نظامی در افغانستان است.
این مقام نظامی انگلیس یادآور شد که مردم افغانستان همپای نیروهای خارجی در مبارزه با تروریسم جنگیده اند و این نیروها باید تلاش بیشتری برای ثبات در این کشور به خرج دهند.
گفتنی است انگلیس و آمریکا از جمله اصلی ترین نیروهای تامین کننده ائتلاف نظامی به سرکردگی آمریکا هستند که در سال ۲۰۰۱ و به بهانه حملات ۱۱ سپتامبر به افغانستان لشکرکشی کرد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
درپاسخ به نیلی هیلی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نمانیده دائم آمریکا درسازمان ملل سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل

درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس درسازمان ملل سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل

درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه درسازمان ملل سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل

ادعاهای بی اساس نیلی هیلی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نمانیده دائم آمریکا درسازمان ملل را به رسمیت نمی شناسیم

چرا نماینده بی ادب آمریکا، نماینده بی ادب انگلیس و نماینده بی فرانسه درسازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل درباره شلیک 80 راکت به سمت ریف دمشق خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
تروریست ها مورد حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه واسرائیل جنایتکارازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی درسوریه آدم می کشند، نیلی هیلی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، و بی شخصیت نماینده دائم آمریکا درسازمان ملل به همراهی نماینده نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس و فرانسه دنبال محکوم کردن ایران است.
چه کسانی موشک ضدهوایی در اختیار گروه های سوری قرار داده اند؟ آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و رژیم صهیونیستی درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک!
چه کسانی راکت در اختیار گروه های سوری قرار داده؟ آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و رژیم صهیونیستی درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک!
هشت سال است تروریست ها مورد حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه واسرائیل جنایتکارازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی درسوریه آدم می کشند، غرب دنبال محکوم کردن ایران است.
تروریست های داعش، حامیانشان و ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در سوریه وعراق آدم می کشند، غرب دنبال محکوم کردن ایران است، شرم آوراست.
سیاست بی شرمانه نیلی هیلی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نمانیده دائم آمریکا درسازمان ملل شرم آوراست.
هشت سال است داعش، القاعده، جبهه النصره، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوریه، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا ومتحدانش و حامیانشان با تسلیحات اسرائیلی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی و آمریکایی، در حال کشتار سوری ها، لبنانی ها، عراقی ها و مسلمانان منطقه هستند، اما انگلیس، فرانسه و آمریکا جنایتکارشماره یک در شورای امنیت در حال محکوم کردن ایران هستند که چرا از یمنی ها حمایت می کند شرم آوراست.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
انگلیس جنایتکارشماره یک ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
فرانسه جنایتکارشماره یک ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل با دریافت دلارنجس سعودی ها ازآل سعود درپی نجات جنایتکاران جنگی دریمن هستند.
عربستان ومتحدانش مرتکب جنایت جنگی دریمن شده اند.
عربستان ومتحدانش مرتکب جنایت علیه بشریت دریمن شده اند.
عربستان مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
امارات مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
تجاوزنظامی عربستان ومتحدانش به یمن، ازنظر قوانین بین الملل و حقوق بین الملل جنایت جنگی به حساب می شود وهم مجرم شاخته می شود.
جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
عربستان سه سال است ازسلاح های ممنوعه آمریکایی، انگلیسی وفرانسوی درسایه سکوت سازمان های بین المللی درجنگ یمن علیه غیرنظامیان یمنی استفاده می کند.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی سعودی ها، آمریکایی، اروپایی ها و سازمان های بین المللی درک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت کرده اند؟
هرموقع آمریکا، انگلیس وفرانسه درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه احساس شکست می کنند دست به دامن شورای امنیت میزنند.
نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
نماینده بی ادب انگلیس درسازمان ملل تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
نماینده بی ادب فرانسه درسازمان ملل تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
عربستان درجنگ یمن ازداعش و القاعده کمک گرفته.
امارات درجنگ یمن ازداعش و القاعده کمک گرفته.
کشورهای ائتلاف سعودی تحت امرآل سعود سه سال است با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه درسایه سکوت سازمان های بین المللی دریمن ازبمب های خوشه ای استفاده می کنند.
آمریکا جنایتکارشماره یک، انگلیس جنایتکارشماره یک و فرانسه جنایتکارشماره یک باید بدانند که خون یمنی ها بی ارزش نیست و آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات و بحرین باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.
سه سال است عربستان و امارات با تسلیحات انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و آمریکایی، در حال کشتار یمنی ها هستند، اما انگلیس، فرانسه و آمریکا در شورای امنیت در حال محکوم کردن ایران هستند که چرا از یمنی ها حمایت می کند شرم آوراست.
جنایت های کشورهای ائتلاف سعودی تحت امرآل سعود کمترازداعش، جبهه النصره، تکفیری ها و تروریست ها نیست.
همۀ جنایتکاران جنگی در فلسطین باید محاکمه شوند.
همۀ جنایتکاران جنگی در نوارغزه باید محاکمه شوند.
همۀ جنایتکاران جنگی در لبنان باید محاکمه شوند.
همۀ جنایتکاران جنگی در عراق باید محاکمه شوند.
همۀ جنایتکاران جنگی در افغانستان باید محاکمه شوند.
همۀ جنایتکاران جنگی در لیبی باید محاکمه شوند.
همۀ جنایتکاران جنگی در سوریه باید محاکمه شوند
همۀ جنایتکاران جنگی در یمن باید محاکمه شوند
همۀ جنایتکاران جنگی در منطقه باید محاکمه شوند.
آمریکا دشمن درجه یک ایران است/ جنایات آل سعود درکشتارحجاج بی کفایتی وسوء مدیریت آنها را می رساند.
انگلیس دشمن درجه یک ایران است/ جنایات آل سعود درکشتارحجاج بی کفایتی وسوء مدیریت آنها را می رساند.
فرانسه دشمن درجه یک ایران است/ جنایات آل سعود درکشتارحجاج بی کفایتی وسوء مدیریت آنها را می رساند.
آل سعود لیاقت اداره حج را ندارد.
سعودی ها ازکاری که درفاجعه انجام دادند پشیمان می شوند.
آل سعود لیاقت اداره حریمن شریفین را ندارد ازخون شهدای منا نمی گذریم.
ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم آمریکا هم ازتروریست ها حمایت می کند.
ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم انگلیس هم ازتروریست ها حمایت می کند.
ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم فرانسه هم ازتروریست ها حمایت می کند.
واکنش رزمنده ایرانی به حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی و ائتلاف آمریکایی به سوریه وعراق: ائتلاف بین المللی و ائتلاف آمریکایی به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه شوند.
تروریست ها وحامیانشان در سوریه جنایتکار جنگی هستند و باید محاکمه شوند.
مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوریه، جبهه النصره، تکفیری ها، دیگر گروه های تروریستی وحامیانشان در سوریه جنایتکار جنگی هستند و باید محاکمه شوند.
تروریست ها وحامیانشان در لبنان جنایتکار جنگی هستند و باید محاکمه شوند.
تروریست های داعش وحامیانشان در سوریه جنایتکار جنگی هستند و باید محاکمه شوند.
تروریست های داعش و حامیانشان در عراق جنایتکار جنگی هستند و باید محاکمه شوند
القاعده، داعش وحامیانشان در یمن جنایتکار جنگی هستند و باید محاکمه شوند.
تروریست های داعش و حامیانشان در افغانستان جنایتکار جنگی هستند و باید محاکمه شوند.
حامیان اصلی تروریسم در عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، سوریه، لبنان، مصر، یمن ومنطقه جنایتکار جنگی هستند و باید محاکمه شوند.
آمریکا ثابت کرد که حامی تروریسم درجهان است.
انگلیس ثابت کرد که حامی تروریسم درجهان است.
فرانسه ثابت کرد که حامی تروریسم درجهان است.
غربستان سعودی ثابت کرد که حامی تروریسم درجهان است.
رژیم جعلی صهیونیستی ثابت کرد که حامی درجهان است.
دوستان سازمان ملل حامی داعش هستند.
دوستان شورای امنیت سازمان ملل حامی داعش هستند.
دوستان شورای حقوق بشرسازمان ملل حامی داعش هستند.
دوستان سازمان عفوبین الملل حامی داعش هستند.
دوستان مدعیان حقوق بشرحامی داعش هستند.
داعش و مدعیان حقوق بشریکی هستند.
داعش و آمریکا یکی هستند.
داعش و انگلیس یکی هستند.
داعش و فرانسه یکی هستند.
داعش و آلمان یکی هستند.
داعش و عربستان یکی هستند.
داعش و اسرائیل یکی هستند.
داعش وامارات یکی هستند.
داعش و اردن یکی هستند.
داعش وترکیه یکی هستند.
حامیان اصلی تروریسم و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.
حامیان اصلی داعش و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا جنایتکارشماره یک با کمک مالی عربستان سعودی ازسال 2003 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کند وهمچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا وهم پیمانانش همچنان حامی تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
مسئولان قبلی آمریکا تروریسم را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا گروهک تروریستی منافقین را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا القاعده را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا طالبان را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا جبهه النصره را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا تکفیری ها را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا گروه های تروریستی را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا مخالفان سوری را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا شورشیان سوریه را بوجود آوردند.
مسئولان قبلی آمریکا ارتش آزاد سوریه را بوجود آوردند.
جنایات وحشیانه وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت مورد حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک ضد بشریت وفرانسه جنایتکارشماره یک ضد بشریت درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ضد مظلومان و مسلمانان ازسال 1357 تاکنون درتروربیش از17 هزارنفر ازمردم کوچه وبازار، ازحافطه ملت ایران پاک نخواهد شد.
مردم ایران ازسال 1357 تاکنون جنایات و خشیانه وغیرانسانی گروه های تروریستی منافقین، آمریکا وفرانسه را فراموش نمی کنند.
افزایش تقویت وتوسعه برنامه موشکی و دفاعی حق مسلم ایران است.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید/ آمریکا باید سیلی بخورد.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید/ انگلیس باید سیلی بخورد.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید/ فرانسه باید سیلی بخورد.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید/ آلمان باید سیلی بخورد.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید/ عربستان سعودی باید سیلی بخورد.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید/ رژیم جعلی صهسونیستی باید سیلی بخورد.
زیرباردخات بیگانگان درامور دفاعی نمی رویم.
جمهوری اسلامی ایران زیربار دخالت بیگانگان دراموردفاعی اش نخواهدرفت.
اگرکسی دست درازی کند دستش قطع می شود.
اهل جنگ نیستیم اما اگر کسی دست درازی کند دستش قطع می شود.
ملت ایران برای سربازبیگانگان یک موشک کنار گداشته است.
ازکسی برای قدرت دفاعی اجازه نمی گیریم.
ملت ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی گیرد.
تحریم های آمریکا جنایتکارشماره یک تاثیر درسیاست ما نخواهد داشت.
ایران حمایت تروریسم نیست/ باید با آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی مقابله کنیم.
دربرابرحامیان اصلی تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
دربرابر اشغالگری آمریکا جنایتکارشماره یک سکوت نمی کنیم.
دربرابر اشغالگری عربستان جنایتکارشماره یک سکوت نمی کنیم.
دربرابر اشغالگری اسرائیل جنایتکارشماره یک سکوت نمی کنیم.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
درپاسخ به گوترش بی ادب دبیرکل سازمان ملل نوکرآمریکا درسازمان ملل!
سخنان دبیرکل سازمان شرم آوربود.
سخنان گوترش بی ادب برخلاف اصول سازمان ملل بود.
اسرائیل ازبزرگ ترین حامیان داعش است.
رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی است.
رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان یکی ازبزرگترین جنایتکارجنگی درنوارغزه، فلطسین، لبنان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه است.
سیاست بی شرمانه رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه.
رژیم جعلی صهیونیستی مانند آمریکا ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم درمنطقه حمایت می کند.
اسرائیل ازسال 2011 تاکنون ازداعش درمنطقه حمایت می کند.
جنایت های آمریکا و اسرائیل درمنطقه نباید فراموش شود.
حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل مدعیان حقوق بشربود.
حمله رژیم جعلی صهیونیستی، به سوریه اجرای قانون جنگل سازمان ملل بود.
تجاوز نظامی عربستان ومتحدانش به یمن، اجرای قانون جگل سازمان ملل بود.
تجاوزعربستان، امارات، بحرین، آمریکا واسرائیل به یمن نشان داد که ساخت بمب اتمی کره شمالی گزینهای درست است.
تجاوزآمریکا واسرائیل به سوریه نشان داد که ساخت بمب اتمی دربرابرمقابل آمریکا واسرائیل گزینها درست است.
تجاوز رژیم جعلی صهیونیستی به نوارغزه و لبنان نشان داد که ساخت بمب اتمی دربرابرتجاوزهای اسرائیل گزینهای درست است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه و اسرائیل ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی حامی تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه ومسئول جنایت های آنان هستند.
هیچکس نمی تواند ایران و ایرانی را تهدید کند.
وقتی داعش مورد حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه و رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون سوری ها، لبنانی ها، عراقی ها، مسلمانان منطقه را می کشت شما کجا بودید؟
وقتی تکفیری ها و تروریست ها و دیگرگروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه و رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون سوری ها، لبنانی ها، عراقی ها، مسلمانان منطقه را می کشت شما کجا بودید؟
آمریکا بعنوان بزرگترین ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل و حقوق بشراست حق ندارد درباره قوانین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشرحرف بزند.
انگلیس بعنوان بزرگترین ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل و حقوق بشراست حق ندارد درباره قوانین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشرحرف بزند.
فرانسه بعنوان بزرگترین ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل و حقوق بشراست حق ندارد درباره قوانین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشرحرف بزند.
آلمان بعنوان بزرگترین ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل و حقوق بشراست حق ندارد درباره قوانین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشرحرف بزند.
نباید درقبال جنایات وحشیانه وغیرانسانی آمریکا ومتحدانش سکوت کرد.
ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزارتروریست مورد حمایت آمریکا ومتحدانش درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازمرزهای ترکیه، اردن و اسرائیل وارد سوریه شده اند وهمچنان نیزادامه دارد.
تنها عامل رسیدن تروریست های خارجی به سوریه، عراق ومنطقه، حمایت های آمریکا وهم پیمانانش است
رفتار گوترش دبیرکل سازمان ملل شرم آوراست.
رفتارشورای امنیت سازمان ملل دراین زمینه شرم آوراست است.
رفتارشورای حقوق بشرسازمان ملل دراین زمینه شرم آوراست.
رفتارسازمان عفوبین الملل دراین زمینه شرم آوراست.
که گوترش بی ادب دبیرکل سازمان ملل یا اصل مسئله را درک نمی کند و تاکنون نمی فهمد دروغ می گویی یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان واسرائیل دشمنان تاریخی مردم ایران هستند.
اگرسازمان های بین المللی می خواهند به مردم سوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان، لیبی و منطقه خاورمیانه کمک کنند باید ازحمایت حامیان اصلی تروریسم دست بردارند.
باید اسرائیل جنایتکارشماره یک فعالیت های شهرک سازی خود را فوری متوقف کند.
آمریکایی ها، اروپایی ها، سعودی ها، صهیونیست ها ازحمایت تروریست ها دست بردارند.
آیا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون درک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند واقعا نمی دانند آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان به اسم مبارزه با تروریسم درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن ومنطقه بدترین جنایات وحشیانه وغیرانسانی را انجام می دهند وهمچنان نیزادامه دارد.
هیچ کشوری دردنیا ازسال 1357 تاکنون درسایه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان به عدالت و رفاه نرسیده است.
دولتمردان آمریکایی با دستورحمله به عراق ویلبی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
دولتمردان انگلیسی با دستورحمله به عراق ویلبی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار وحشیانه وغیرانسانی نه تنها ساک نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
گوترش بی ادب دبیرکل سازمان ملل باید پاسخ و توضیح دهد.
فاجعه کشتاربی رحمانه بیش از999 هزارنفر ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه توسط آمریکا وهم پیمانانش، تروریست های داعش، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، شرم آوراست.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی عاملان اصلی ومسئول حمله شیمیایی به خان شیخون و دیگرشهرهای سوریه هستند.
ازهنگام سرنگونی رژیم صدام درسال 2003 و دولت عراق براثرآن هزاران کودک ومردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه عراقی جان خود را ازدست دادند/ سربازان آمریکایی و انگلیسی درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک به زنان و دختران عراقی بی رحمانه تجاوزکردند/ ومجامع حقوق بشری از2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
و این درحالی است که آمریکایی ها جنایتکارشماره یک، و کشورهای اروپایی ها جنایتکارشماران نوکران آمریکا درجهان هستند ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، زشت و غیرانسانی کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
آمریکا جنایتکارشماره یک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاعی ازحقوق بشرباشد.
انگلیس جنایتکارشماره یک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاعی ازحقوق بشرباشد.
فرانسه جنایتکارشماره یک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاعی ازحقوق بشرباشد.
آلمان جنایتکارشماره یک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاعی ازحقوق بشرباشد.
آمریکا به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان است.
انگلیس به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان است.
فرانسه به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان است.
آلمان به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارند.
آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازسال 2003 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازتروریسم برای تغییرحمکومت های استفاده می کنند و همچنان نیزادامه دارد.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان بیشترین حمایت را ازتروریست ها درسوریه ومنطقه کردند.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وغیرانسانی بی حساب و کتاب آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن، ترکیه و به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی درسوریه ومنطقه است.
امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی دربرابرمقابل جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش است.
ما درسوریه، عراق ومنطقه با تروریست ها مبارزه می کنیم آمریکا ومتحدانش هم ازتروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه حمایت می کنند.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازخاورمیانه چه می خواهد؟
آمریکا جنایتکارشماره یک درخاورمیانه چه می کند؟
انگلیس جنایتکارشماره یک ازخاورمیانه چه می خواهد؟
انگلیس جنایتکارشماره یک درخاورمیانه چه می کند؟
فرانسه جنایتکارشماره یک ازخاورمیانه چه می خواهد؟
فرانسه جنایتکارشماره یک درخاورمیانه چه می کند؟
حرف دبیرکل سازمان ملل دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی دردنیا باورمی کند دبیرکل نگران مردم نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن ومنطقه است؟
دبیرکل سازمان ملل سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
که دبیرکل سازمان ملل چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
دبیرکل سازمان ملل به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا وهم پیمانانش عمل نمی کند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا وهم پیمانانش عمل نمی کند.
آمریکا ومتحدانش با بمباران، قتل عام و نسل کشی درسوریه، عراق ویمن بزرگ ترین جنایات وحشیانه وغیرانسانی را انجام می دهند.
این درحالی است که مردم سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط آمریکا ومتحدانش قتل عام می شوند.
سازمان های بین المللی چرا درمقابل تجاوز به نوارغزه، سوریه، لبنان، عراق، یمن سکوت کرده اند؟
آمریکایی ها، اروپایی ها سعودی ها و صهیونیست ها تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
سازمان ملل شریک جنایات آمریکا است.
سازمان ملل شریک جنایات اسرائیل است.
سازمان ملل شریک جنایات عربستان است.
سازمان ملل شریک جنایات امارات است.
سازمان ملل شریک جنایات انگلیس است.
سازمان ملل شریک جنایات فرانسه است.
سازمان ملل شریک جنایات آلمان است.
سازمان ملل شریک جنایات بحرین است.
سازمان ملل شریک جنایات اردن است.
سازمان ملل شریک جنایات ترکیه است.
مدعیان حقوق بشر ازسال 2011 تاکنون به تروریست ها درسوریه ومنطقه خدمت می کنند و همچنان نیزادامه دارد.
سازمان ملل درپی نجات صهیونیست ها درسوریه ومنطقه است.
اسرائیل هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
اسرائیل هیچگاه به حقوق بین المللی احترام نمی گذارد.
اسرائیل هیچگاه به حقوق بشراحترام نمی گذارد.
سازمان ملل به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
برای نابودی تروریسم باید رژیم صهیونیستی مقابله کرد.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را دراسرائیل ببندند.
ازدبیرکل بی ادب سازمان ملل می خواهد که دهان سگ هارشان را اسرائیل ببندند.
دبیرکل سازمان ملل ازکمک آمریکا واسرائیل به داعش آگاه است.
نتانیاهو یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
اسرائیل حامی تروریسم است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک به تروریسم است.
حملات هوایی اسرائیلی نفرت مردم سوریه ازاسرائیل را افزایش می دهد.
رژیم جعلی صهیونیستی تروریست پروراست!
دست داعش و اسرائیل دریک کاسه است.
اسرائیل یک دولت تروریستی است.
اسرائیل متهم به حمایت ازداعش درمنطقه است.
حملات هوایی اسرائیل برای حمایت ازتروریست ها درسوریه است.
اسرائیل قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
آمریکا و رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند وهمچنان نیزادامه دارد.
تروریست ها روزانه ازاسرائیل سلاح دریافت می کنند.
رژیم جعلی صهیونیستی به تروریست ها درسوریه سلاح می دهد.
جنایات جنگی صهیونیست ها درسوریه ومنطقه.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبا می کنند.
رژیم جعلی صهیونیستی با آتش بازی کرد.
رژیم صهیونیستی با آتش بازی می کند.
اسرائیل ازداعش نفت می خرد.
داعش سلاح های اسرائیلی دراختیاردارد.
سلاح های داعش درعراق ساخت صهیونیست ها است.
چرا رژیم جعلی کودکان را می کشد؟
اسرائیل با داعش همدست.
سکوت دربرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست رژیم صهیونیستی درکاراست.
سازمان ملل درجنایت های صهیونیست ها شریک است.
دبیرکل سازمان ملل شریک ریخته شدن خون مردم نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه است.
نتانیاهو بی ادب تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
چرا دبیرکل بی ادب درسوریه ومنطقه طرف حامیان اصلی تروریستی را گرفت؟
چرا دبیرکل بی ادب درسوریه ومنطقه طرف جنایتکاران جنگی را گرفت؟
کشتارفلسطینیان جنایات جنگی است ولی صهیونیست ها، سازمان ملل ومدعیان حقوق بشردرک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند.
کشتارسوری ها جنایات جنگی است ولی صهیونیست ها، سازمان ملل ومدعیان حقوق بشردرک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند.
کشتاریمنی ها جنایات جنگی است ولی صهیونیست ها، سازمان ملل ومدعیان حقوق بشردرک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند.
رژیم صهیونیستی بیشترحمایت را ازداعش کرد.
رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا ازسال 2011 تاکنون ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه بوده است.
آمریکا داعش را مدیریت می کند.
رژیم صهیونیستی داعش را مدیریت می کند.
اسرائیل ازسال 2011 تاکنون با حمایت آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی نیروی هوایی داعش درسوریه است.
اسرائیل نیروی هوایی القاعد، داعش و جبهه النصره شده است.
مجروحان داعش و دیگرگروه های تروریستی درفلسطین اشغال درمان می شوند+ عکس
رژیم جعلی صهیونیستی فقط به دنبال جنگ است.
مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی، دفاع ازدین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت است.
رژیم جعلی صهیونیستی ازداعش حمایت نظامی می کند.
اسرائیل پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
اوباما ونتانیاهو داعش را ایجاد کردند.
نتانیاهو به علت جنایات جنگی درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، میانمار و منطقه محاکمه شود.
رژیم جعلی باید پاسخگوی دخالت خود درامور کشورها باشد.
آنچه امروز درمنطقه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه وغیرانسانی رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکا واروپایی ها درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک است.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل درپی نجات رژیم جعلی صهیونیستی درنوارغزه، لبنان، فلسطین، سوریه ومنطقه است.
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه شده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت علیه بشریت درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه شده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
رژیم جعلی صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی درسوریه ازداعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی حمایت می کند وهمچنان نیزادامه می کند.
رژیم جعلی صهیونیستی کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته است.
حمله رژیم جعلی صهیونیستی به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست ها شده است.
حمله جنگنده های اسرائیلی به خاک سوریه عمدی و با هماهنگی داعش بود.
حمایت رژیم صهیونیستی ازتکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
ارتباط رژیم صهیونیستی با تروریست ها درسوریه آشکاراست.
رژیم جعلی صهیونیستی ازگروه های تروریستی حمایت می کند.
اسرائیل بسیارخطرناک ترازداعش است.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
دوستان رژیم جعلی صهیونیستی حامی داعش هستند. نتانیاهو داعش را به وجود آورد.
اسرائیل باعث پیدایش داعش شد.
اسرائیل با داعش مهربان است.
حملات هوایی رژیم جعلی صهیونیستی برای حمایت ازداعش است.
اسرائیل شریک جنایات تروریست های تکفیری درسوریه، لبنان ومنطقه است.
رژیم جعلی صهیونیستی ترین تامین کننده سلاح داعش است.
اسرائیل با داعش هماهنگ است.
آمریکا جنایتکارشماره یک بزگترین ناقض حقوق بشراست.
انگلیس جنایتکارشماره یک بزگترین ناقض حقوق بشراست.
فرانسه جنایتکارشماره یک بزگترین ناقض حقوق بشراست.
آلمان جنایتکارشماره یک بزگترین ناقض حقوق بشراست.
عربستان جنایتکارشماره یک بزگترین ناقض حقوق بشراست.
اسرائیل جنایتکارشماره یک بزگترین ناقض حقوق بشراست.
بحرین جنایتکارشماره یک بزگترین ناقض حقوق بشراست.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش درمنطقه است.
انگلیس جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش درمنطقه است.
فرانسه جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش درمنطقه است.
آلمان جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش درمنطقه است.
برای اثبات کمک آمریکا وهم پیمانانش به تروریسم، القاعده، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و دیگرگروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
آمریکا جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم وداعش را دارد باید به سراغ عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی برود.
انگلیس جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم وداعش را دارد باید به سراغ عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی برود.
فرانسه جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم وداعش را دارد باید به سراغ عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی برود.
آلمان جنایتکارشماره یک اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم وداعش را دارد باید به سراغ عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی برود.
غربی ها جنایتکارشماره یک چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکارشماره یک که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکارشماره یک طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارشماره یک چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های بی ادب و بی فرهنگ این کشورهای غربی جنایتکارشماره یک با تروریست ها ارتباط دارند.
بدون اجازه دمشق حضورنیروهای خارجی و به ویژه نیروهای آمریکایی درسوریه نقض قوانین بین المللی است.
هیچ کس نمی تواند بدون موافقت دمشق درسوریه پایگاه نظامی ایجاد کند.
نیروهای آمریکایی بدون مجوزدمشق، سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل و دیگرسازمان های بین المللی درسوریه حضورداردند.
آمریکا بیش از300 میلیارد دلاربه سوریه خسارت زد.
آمریکا بیش از100 میلیارد دلاربه عراق خسارت زد.
آمریکا بیش از 400 میلیارد دلاربه افغانستان خسارت زد.
ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه باداعش چرا مردم بی گناه سوریه وعراق حمله هوایی می کند.
دلارنجس سعودی ها دهان سازمان های بین المللی را ازسال 2011 تاکنون دوخته است.
گوترش بی ادب دبیرکل سازمان ملل اگر واقعا مدعی حقوق بشراست چرا دیکتاتورهایی مثل آل خلیفه و آل سعود که مردم این دوکشور را به ستوه آورده اند حمایت نمی کند؟
گوترش بی ادب دبیرکل سازمان ملل اگر واقعا مدعی حقوق بشراست چرا صهیونیست ها بیش از66 سال است که مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه نوارغزه، فلسطین را به ستوه آورده اند حمایت نمی کند؟
آمریکا جنایتکارشماره یک، عامل آوارگی مردم دنیاست.
آمریکا و اسرئیل می خواهد یک اسرائیل دیگردرمنطقه درست کنند.
آل سعود، عربستان را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
آمریکا حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا داعش جهانی است.
داعش پیاده نظام رژیم صهیونیستی است.
دربرابرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.



آمریکا تسلیحات شیمیایی دراختیاردارد حق صلاحیت مذاکره و گفت وگو سیاسی ندارد.

انگلیس تسلیحات شیمیایی دراختیاردارد حق صلاحیت مذاکره و گفت وگو سیاسی ندارد.

فرانسه تسلیحات شیمیایی دراختیاردارد حق صلاحیت مذاکره و گفت وگو سیاسی ندارد.

آلمان تسلیحات شیمیایی دراختیاردارد حق صلاحیت مذاکره و گفت وگو سیاسی ندارد.


آمریکا باید ازخاک سوریه خارج شود
تجاوز ائتلاف آمریکایی نشانه پشتیبانی مستقیم ازتروریست هاست.
آمریکا تروریست به سوریه می فرستد؟
مدعیان حقوق بشربه نام دموکراسی آدمکشی می کنند.
آمریکا با هدف حمایت ازتروریسم، درسوریه مداخله می کند.
که تروریست ها درسوریه سلاح شیمیایی را مستقیما ازآمریکا ومتحدانش دریافت کرده اند.
عربستان واسرائیل تامین مالی عملیات شیمیایی خان شیخون سوریه را برعمده داشتند.


جامعه جهانی ائتلاف آمریکایی به سوریه را محکوم کند.
جامعه جهانی تجاوز ترکیه به خاک سوریه را محکوم کند.
جامعه جهانی تجاوز اسرائیل به خاک سوریه را محکوم کند.
جامعه جهانی تجاوزعربستان ومتحدانش به خاک یمن را محوم کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
لشکرکشی آمریکا وانگلیس به افغانستان و به بهانه مبارزه با تروریسم وطالبان شعاردروغ است ولی درحقیقت ازتروریسم وطالبان حمایت می کنند.
اگر کشورهای اروپایی می خواهند به مردم افغانستان کمک کنند باید ازحمایت تروریسم، طالبان وداعش دست بردارند.
آمریکا همدست داعش درافغانستان است.
انگلیس همدست داعش درافغانستان است.
انگلیس و عربستان به سرکردگی آمریکا از اصلی ترین تامین کنند گان تسلیحات ونیازهای مالی تروریسم، القاعد، داعش و دیگرگروهای تروریستی درمنطقه هستند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
مشکل ما درمنطقه تروریست ها نیست مشکل اصلی ما درمنطقه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی است، نه تروریست ها.
تروریست ها سگ های شکارچی آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه هستند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهید تلآویو را با خاک یکسان می کنیم .
اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهید تلآویو را با خاک یکسان می کنیم .
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
سیاست بی شرمانه آمریکا درسوریه
هیچ کس نمی تواند بدون موافقت دمشق درسوریه پایگاه نظامی ایجاد کند.
حضورنظامی آمریکا درسوریه غیرقانونی است.
بدون اجازه دمشق حضورنیروهای خارجی درسوریه نقض فوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی بدون اجازه دمشق درسوریه حضوردارند.

نیروهای آمریکایی بدون مجوزسازمان ملل درسوریه حضوردارند.
نیروهای آمریکایی به جان ومال مردم سوریه حمله می کنند.
نیروهای آمریکایی باید خاک سوریه را ترک کنند.
نیروهای نظامی آمریکا باید هر چه سریعتر مناطق تحت کنترل خود در جنوب سوریه را ترک کنند..
نیروهای آمریکایی باید هر چه سریعتر از مناطق تحت کنترل خود در منطقه «التنف» واقع در جنوب سوریه خارج شوند.
تنها عامل رسیدن داعش به سوریه، حمایت های آمریکا است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون بازی با تروریسم است و نه مبارزه با آن
آمریکا به دنبال فروش تسلیحات خود است و تداوم بحران در خاورمیانه را زمینهای برای تجاریسازی امنیت میداند.
متأسفانه پدیده تروریسم و افراطگراییِ خشونتآمیز به یک تهدید ویرانگر جهانی تبدیل شده است. کشته و زخمی شدن هزاران انسان بیگناه و آوارگی میلیونها نفر در کشورهایی مانند سوریه، عراق، یمن، افغانستان و لیبی از جمله پیامدهای شوم این پدیده است. بیتردید، مبارزه اصولی با این گروههای افراطگرا مستلزم شناسایی و مقابله با بسترها و خاستگاه ایدئولوژیک آنها و کشورهای حامی و تأمینکننده منابع مالی آنها است. ایدئولوژی تکفیری وهابی به عنوان یک جریان منحرف که مبتنی بر نفرتپراکنی و حذف دیگران است، کماکان به مثابه موتور محرکه و مشوق اصلی جریانات تروریستی در نقاط مختلف دنیا به ویژه در خاورمیانه اقدام میکند.
در این شرایط برخی قدرتهای جهانی و متحدان منطقهای آنها در سالهای اخیر تلاش کردهاند با سوءاستفاده از شرایط و فضای ایجاد شده در منطقه خاورمیانه و با رویکردی کاملاً دوگانه جهت منافع خود نه تنها امنیت منطقه را با چالشهایی مواجه کنند، بلکه حاکمیت ملی، استقلال و تمامیت ارضی برخی کشورهای منطقه را نیز نقض نمایند. نمونه این امر، سیاستهای غلط این بازیگران در کشورهایی نظیر عراق و سوریه است که منجر به ایجاد گروههای تروریستی، آشوب و جنگ داخلی، گسترش ناامنی و بیثباتی، کشتار غیرنظامیان و شهروندان بیگناه شده است.
آمریکا تداوم بحران در کشورهای خاورمیانه را زمینهای برای تجاریسازی امنیت میداند
مروری بر سیاستهای آمریکا در خاورمیانه نشان میدهد که راهبرد آمریکا بازی با تروریسم است و نه مبارزه با آن. آمریکا به دنبال فروش تسلیحات خود است و تداوم بحران در کشورهای خاورمیانه را زمینهای برای تجاریسازی امنیت میداند. نگاهی به کارنامه آمریکا در منطقه خاورمیانه و تلاشهای این کشور برای بیثباتی و بحران آفرینی در دیگر مناطق جهان نشان میدهد که باید نسبت به حضور آمریکا و ناتو در مناطق پیرامونی خود حساس باشیم و از ظرفیتهای منطقهای و همافزایی با همسایگان در جهت تأمین امنیت بهره ببریم.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
عربستان جنایتکارشماره یک وامارات جنایتکارشماره یک سه سال است بمب های خوشه ای وموشک های ساخت آمریکا، انگلیس وفرانسه با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکارشماره یک، انگلیس جنایتکارشماره یک و فرانسه وجنایتکارشماره یک درسایه سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک دریمن جنایت می کنند، بیش از99 هزارمورد مرتکب جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، ناقض قوانین بین الملل، ناقض حقوق بین الملل وناقض حقوق بشرشده اند، نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل دنبال محکوم کردن ایران است.
آمریکا جنایتکارشماره یک به سعودی ها بمب خوشه ای و سلاح ارسال می کند.
آمریکا ومتحدانش باید بدانند که خون یمنی ها بی ارزش نیست وآمریکا ومتحدانش باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سه سال خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
چرا مجامع حقوق بشری دراین زمینه سکوت خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازمداخله گری وفرزش سلاح به حامیان اصلی تروریسم مانند عربستان سعودی، امارات وبحرین دست بردارد.
سازمان ملل اعتبارخود را ازدست داده است!
داعش با هدایت آمریکا وعربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.


عربستان جنایتکارشماره یک وامارات جنایتکارشماره یک سه سال است بمب های خوشه ای وموشک های ساخت آمریکا، انگلیس وفرانسه با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکارشماره یک، انگلیس جنایتکارشماره یک و فرانسه وجنایتکارشماره یک درسایه سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک دریمن جنایت می کنند، بیش از99 هزارمورد مرتکب جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، ناقض قوانین بین الملل، ناقض حقوق بین الملل وناقض حقوق بشرشده اند، نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس درسازمان ملل دنبال محکوم کردن ایران است.
انگلیس جنایتکارشماره یک ازسال 2015 تاکنون به سعودی ها بمب خوشه ای وسلاح ارسال می کند.
آمریکا ومتحدانش باید بدانند که خون یمنی ها بی ارزش نیست وآمریکا ومتحدانش باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سه سال خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
چرا مجامع حقوق بشری دراین زمینه سکوت خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
داعش محصول آمریکا است/ سازمان ملل شریک جنایات آمریکا درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه است.
سازمان ملل اعتبارخود را ازدست داده است!
داعش با هدایت انگلیس وعربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.


عربستان جنایتکارشماره یک وامارات جنایتکارشماره یک سه سال است بمب های خوشه ای وموشک های ساخت آمریکا، انگلیس وفرانسه با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکارشماره یک، انگلیس جنایتکارشماره یک و فرانسه وجنایتکارشماره یک درسایه سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک دریمن جنایت می کنند، بیش از99 هزارمورد مرتکب جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، ناقض قوانین بین الملل، ناقض حقوق بین الملل وناقض حقوق بشرشده اند، نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه درسازمان ملل دنبال محکوم کردن ایران است.
فرانسه جنایتکارشماره یک به سعودی ها بمب خوشه ای و سلاح ازسال می کند.
آمریکا ومتحدانش باید بدانند که خون یمنی ها بی ارزش نیست وآمریکا ومتحدانش باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سه سال خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
چرا مجامع حقوق بشری دراین زمینه سکوت خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
داعش محصول آمریکا است/ سازمان ملل شریک جنایات آمریکا درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه است.
سازمان ملل اعتبارخود را ازدست داده است!
داعش با هدایت فرانسه وعربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
زنان اروپایی برای ازدواج به سوریه می روند‍‍‍!!
بیشر زنان داعش دختران فرانسوی، انگلیسی وآلمانی هستند.
چرا زنان غربی به داعش می پیوندند؟
شهروندان انگلیسی، فرانسوی وآلمانی ازسال 2011 تاکنون برای پیوستن به گروه های تروریستی داعش درسوریه وعراق از راه ترکیه وارد سوریه وعراق می شوند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: