کد خبر: ۷۶۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۲۵۱
تیم استقلال که لیگ قهرمانان را با تساوی 2 - 2 مقابل الریان قطر آغاز کرد فردا در حالی دومین دیدارش را برگزار می‌کند که با وجود میزبان بودن به خاطر تصمیم ای‌اف‌سی باید در مسقط عمان از الهلال عربستان پذیرایی کند.
آبی‌ها به دنبال هفتمین برد/ استقلال هم برای این دیدار چند مصدوم دارد که شاخص‌ترین آن‌ها پژمان منتظری استبه گزارش خبرداغ،تیم استقلال که لیگ قهرمانان را با تساوی 2 - 2 مقابل الریان قطر آغاز کرد فردا در حالی دومین دیدارش را برگزار می‌کند که با وجود میزبان بودن به خاطر تصمیم ای‌اف‌سی باید در مسقط عمان از الهلال عربستان پذیرایی کند. شاگردان شفر که در صدر جدول گروه D قرار دارند ساعت 19 در حالی به مصاف الهلال می‌روند که این تیم ادواردو برزیلی، عمر الخریبین، نواف العابد و سلمان الفرج را به دلیل مصدومیت و شهرانی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما مصدومیت عبدا... عطیف، ملی‌پوش عربستانی برطرف شده و به بازی می‌رسد.

 

استقلال هم برای این دیدار چند مصدوم دارد که شاخص‌ترین آن‌ها پژمان منتظری است و شفر به خاطر مصدومیت او ناچار است ترکیب خط دفاعی و میانی تیمش را تغییر دهد و از چشمی در دفاع و از باقری در خط میانی استفاده کند. همچنین احتمال دارد در خط حمله هم اسماعیلی جای قربانی را بگیرد و در دروازه هم شانس حسینی بیشتر از رحمتی است. آبی‌پوشان تهرانی تاکنون در 7 دوره با تیم‌های عربستانی همگروه بوده و ۱۴ دیدار مقابل آن‌ها برگزار کرده‌اند که ۷ شکست، ۶ پیروزی و یک مساوی حاصل کار استقلال در مصاف با تیم‌های عربستانی بوده است.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: