کد خبر: ۷۶۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۸
نمایندگان مجلس، به کمیته امداد و سازمان بهزیستی اجازه دادند مازاد هزینه‌های تحصیل دانشجویان تحت پوشش خود را پرداخت کنند.
پرداخت مازاد هزینه تحصیلی دانشجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور اختصاص داشت،‌ بند د تبصره ۹ این لایحه را به تصویب رساندند.

بنابر این مصوبه مقرر شد مازاد هزینه تحصیلی دانشجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور نسبت به اعتبارات مندرج در این قانون در قالب وام از طریق صندوق رفاه دانشجویان در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

همچنین اقساط وام‌های مذکور پس از فراغت از تحصیل و اشتغال به کار افراد، پرداخت می‌شود. دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مزبور در اولویت دریافت وام هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: