کد خبر: ۷۶۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۹۰
نمایندگان مجلس به دانشگاه‌ها اجازه دادند نسبت به اخذ تسهیلات از بانک‌ها برای تکمیل طرح‌های عمرانی و احداث خوابگاه‌های متاهلان اقدام کنند.
دانشگاه‌ها برای تکمیل طرح‌های عمرانی و احداث خوابگاه متاهلان تسهیلات بانکی می‌گیرند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، بند الف تبصره ۹ این لایحه را به تصویب رساندند.

بنابر این مصوبه که با ۱۴۳ رای موافق، ۲۷ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۲۲ نماینده حاضر به تصویب رسید، به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری اجازه داده می‌شود با تصویب هیتت امنا تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال ۱۳۹۶ نسبت به تخذ تسهیلات از بانک‌ها اقدام کنند و در جهت تکمیل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خود و احداث خوابگاه‌های متاهلان موضوع بند (پ) ماده (۱۰۳) قانون برنامه ششم توسعه استفاده کنند و نسبت به بازپرداخت اقساط از محل درآمد اختصاصی خود اقدام کنند.

بر این اساس صندوق‌های رفاه دانشجویان مکلفند نسبت به پیش‌بینی اعتبار لازم در فعالیت‌های خود به‌منظور پرداخت یارانه سود و کارمزد احداث خوابگاه‌های متاهلان اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: