کد خبر: ۷۶۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۴۲۱
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۳٤٤ کیلوگرم تریاک دپوشده داخل یک قبر نوشت: مأموران محل دپو مواد را در گورستان کشف کردند.
فرمانده انتظامی : کشف 344کیلو تریاک از داخل قبر یک مرده

به گزارش خبرداغ به نقل از فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۳٤٤ کیلوگرم تریاک دپوشده داخل یک قبر نوشت: مأموران محل دپو مواد را در گورستان کشف کردند.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به استان‌های مرکزی مطلع شدند.

این مقام انتظامی افزود: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نرماشیر قرار گرفت و مأموران با تمام توان، عملیات شناسایی را در مسیر تردد قاچاقچیان به اجرا گذاشتند.

سردار بنی‌اسدی‌فر با اشاره به اجرای ایستگاه بازرسی و پایش محسوس و نامحسوس بیان کرد: براساس کار اطلاعاتی انجام‌شده قاچاقچیان پس از اینکه عرصه را بر خود تنگ دیدند مواد مخدر را در بهشت‌زهرای یک منطقه روستایی دپو کردند. فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی از محل دپو نیز اطلاع یافته و از یک قبر ۳۴۴ کیلوگرم تریاک و نیم‌کیلو شیشه کشف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: