کد خبر: ۷۶۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۸
در اولین روز از اردوی سرخپوشان در دوحه، برانکو ایوانکوویچ از اعضای تدارکات و پزشکی تیمش قدردانی کرد.
تقدیر برانکو از عوامل پرتلاش پرسپولیس/ پرسپولیس روز سه شنبه در استادیوم جاسم بن حمد برابر السد قرار خواهد گرفتبه گزارش خبرداغ،در اولین روز از اردوی سرخپوشان در دوحه، برانکو ایوانکوویچ از اعضای تدارکات و پزشکی تیمش قدردانی کرد.


سرخپوشان در شرایطی راهی دوحه شده‌اند که با برتری در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان صدرنشین گروه سوم محسوب می‌شوند و امیدوار به کسب امتیاز از رقیب اصلی خود در این مرحله هستند.


برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش که اردوی خود در قطر و کمپ تمرینی اسپایر را از روز گذشته استارت زده‌اند به تقدیر از کادرپزشکی و تدارکات تیم پرداختند و در ادامه با گرفتن عکسی یادگاری از زحمات دکتر حقیقت، دکتر علیپور و همچنین داود کاشانی، قاسم عبدالصمدی، اصغر نوروزعلی، بهروز یوسفی و علی سجادی تقدیر کردند.


پرسپولیس روز سه شنبه در استادیوم جاسم بن حمد برابر السد قرار خواهد گرفت.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: