کد خبر: ۷۶۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
تعداد بازدید: ۳۰۱
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور گفت: شدت بارش‌ها در ساعات برای نوار غربی کشور، دامنه‌های البرز و مرکز کشور پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش‌ها در ۱۳ استان کشور بیش از سایر نقاط خواهد بود.
باران و برف شدید در ۱۳ استان کشور/کرمانشاه زیر رگبار باران
به گزارش خبرداغ ، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز نیز در بخش‌های نیمه غربی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌های مرکزی کشور فعال است.

وی ادامه داد: طی ساعت‌های‌ آتی بارش‌ها در شمال غرب و ارتفاعات البرز به صورت برف پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط نیز بارش‌های به صورت باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: وزش باد و ایجاد گردوخاک در مناطق جنوب غربی کشور نیز تا اواخر وقت امروز ادامه دارد و با ورود سامانه بارشی به این بخش از کشور، شاهد کاهش گردوخاک خواهیم بود.

وظیفه اظهار کرد: امروز و در ساعت‌های آتی نیز شدت بارش‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان‌ها، اردبیل، زنجان و همدان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی روز دوشنبه شاهد کاهش ناپایداری‌ها در نیمه غربی و گسترش بارش‌ها در شمال شرق و شرق کشور خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز دوشنبه وزش باد شدید و احتمال گردوخاک در جنوب شرق شرق کشور رخ می‌دهد.

به گفته وظیفه،‌ بارش‌ها در روز سه‌شنبه برای نواحی شمال شرق اعم از خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت روز سه‌شنبه این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و جوی نسبتاً آرام غالب نقاط را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی وهشدار سازمان هواشناسی کشور، اردبیل با صفر درجه را سردترین و بندرعباس با 31 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 10 درجه بالای صفر رسید.

وظیفه تصریح کرد: بارش باران و وزش باد در طی ساعات آتی تهران را فرامی‌گیرد و احتمال بارش برف در نقاط سردسیر استان وجود دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: