کد خبر: ۷۶۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۶
فدراسیون فوتبال آسیا برای دیدار استقلال و الهلال ناظر امنیتی در نظر گرفت.
انتخاب ناظر امنیتی برای دیدار استقلال و الهلالبه گزارش خبرداغ ، با تصمیم AFC و با توجه به اهمیت دیدار استقلال و الهلال در داخل و خارج از زمین مسابقه این دیدار با حضور یک ناظر امنیتی برگزار خواهد شد.


اکبر بن حیدرخان از کشور مالزی ناظر امنیتی این دیدار است که از سوی فدراسیون فوتبال آسیا برای این بازی انتخاب شده تا با توجه به حاشیه های زیاد این بازی، عملکرد دو تیم را زیر نظر بگیرد.


حضور این ناظر امنیتی مطمئنا کار هر دو تیم را سخت تر خواهد کرد و گزارش این چهره مالزیایی می تواند نقش ویژه ای در محرومیت های دو تیم در صورت به حاشیه کشیده شدن این بازی داشته باشد.


فصل گذشته نیز فدراسیون فوتبال آسیا برای برخی از دیدارهای نمایندگان ایران از ناظر امنیتی استفاده می کرد که این موضوع باعث جریمه های سنگین مالی برای نمایندگان ایران شد.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: