کد خبر: ۷۶۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۸۹
خبر سقوط هواپیمای مسافربری ATR که از تهران عازم یاسوج بود در رسانه‌های خارجی هم بازتاب گسترده‌ای داشت.
بازتاب سانحه هوایی تهران - یاسوج در رسانه‌های خارجی
به گزارش خبرداغ ، هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و شش خدمه صبح امروز (یکشنبه) از رادار خارج شده و مشاهدات مردمی حاکی از وقوع سانحه هوایی است.

شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان از وقوع سانحه هوایی و کشته شدن تمامی سرنشینان هواپیما خبر داد. این رسانه همچنین در مطلبی به برخی از سوانح اخیر هوایی در جهان پرداخته‌ است.

شبکه خبری الجزیره هم با اشاره به خبر سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان از کشته شدن احتمالی ۶۶ سرنشین این هواپیما اطلاع داد. این شبکه در گزارشی به نوع این هواپیما اشاره کرده و آورده‌ است: هواپیمای ATR72 یک هواپیمای دوموتوره توربوپراپ است که در پروازهای داخلی کوتاه برد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین اسکای نیوز در خبری با استناد به منابع داخلی به انتشار خبر سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در نزدیکی منطقه سمیرم و احتمال کشته شدن تمامی سرنشینان آن اقدام کرد.

در همین رابطه شبکه خبری سی ان ان نیز گزارش داده هواپیمای مسافربری ATR72 که از تهران عازم شهر یاسوج بود مدتی پس از بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد از رادار خارج شده و از احتمال سقوط آن خبر داد. همچنین این رسانه گزارش داده که تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شده‌اند هرچند شرایط نامناسب جوی پیشرفت عملیات را کند کرده‌ است.

روزنامه ایندیپندنت هم به نقل از رسانه‌های داخلی نوشت: به دنبال وقوع حادثه هوایی در ایران و احتمال کشته شدن سرنشینان هواپیمای ATR72 تیم‌های هلال احمر به محل اعزام شده‌اند اما تاکنون اثری از لاشه هواپیما مشاهده نشده است.

نیویورک تایمز نیز با استناد به صحبت‌های سخنگوی شرکت‌ هواپیمایی آسمان نوشت: این هواپیما در نزدیکی مقصد دچار حادثه شده و احتمال فوت تمامی مسافران و خدمه پرواز وجود دارد. همچنین در حال حاضر اطلاعاتی از علت سقوط این هواپیما وجود ندارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: