کد خبر: ۷۶۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۷
وزیر راه و شهرسازی :
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با خانواده‌های جان‌باختگان سانحه امروز همدردی می‌کنم، گفت: 70 کوهنورد از گروه‌های امداد و نجات عازم منطقه احتمالی سقوط هواپیما شده‌اند و ادامه کار در روستای دنا در حال انجام است.
ادعای نقص هواپیمای ATR قابل استناد نیست / لاشه هواپیما پیدا نشده است / اعزام 70 کوهنورد به نقاط احتمالی سقوط هواپیما

به گزارش خبرداغ ، عباس آخوندی در پاسخ به این سوال ایلنا مبنی بر اینکه آیا این هواپیما بهمن ماه نقص فنی داشته و از میانه راه به فرودگاه بازگشته، اظهار داشت: این موضوعات و نقص فنی این هواپیما در چند روز گذشته و ارتباط آن با سانحه امروز قابل استناد نیست.

وی با بیان اینکه با خانواده‌های جان‌باختگان سانحه امروز همدردی می‌کنم، گفت: به محض وقوع این سانحه براساس قوانین سازمان هواپیمایی ستاد بررسی سانحه تشکیل شد و در حال حاضر 11 گروه در این ستاد آماده به کار و پیگیری علت وقوع سانحه هستند.

وی از مکاتبات و مذاکره با شرکت ATR خبر داد و گفت: در مذاکراتمان با شرکت ATR قرار بر این شد که این شرکت نمایندگان خود را برای بررسی علت سانحه به کشورمان اعزام کنند و نظر خود را درباره علت وقوع اعلام کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این ستادها ستاد دیگری برای نظارت دقیق بر روی نظارت بر پیگیری‌ها و رسیدگی‌ها ایجاد شده است.

وی درباره یافتن لاشه هواپیمای ATR اظهار داشت: طی تماس تلفنی‌ای که با استاندار و سایر مسوولان استانی منطقه سقوط هواپیما داشتیم هنوز به صورت رسمی پیدا شدن لاشه هواپیما را تایید نکردند.

وی تاکید کرد: 70 کوهنورد از گروه‌های امداد و نجات عازم منطقه احتمالی سقوط هواپیما شده‌اند و ادامه کار در روستای دنا در حال انجام است. البته شرایط جوی بسیار سخت است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: هواپیمای ATR یکی از ایمن‌ترین هواپیماهای موجود در جهان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: