کد خبر: ۷۵۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۹

پیام تسلیت مدیرعامل بانک سرمایه در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوجبه دنبال سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج و درگذشت تعدادی از هم وطنان، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه، در پیامی به شرح زیر این ضایعه دردناک را تسلیت گفت:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام


خبر سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که منجر به جان باختن عده ای از هم وطنان عزیزمان شد، اینجانب را نیز مانند خانواده های داغدار این عزیزان در سوگ و ماتم نشاند.

خبردرگذشت هم وطنان ارجمندمان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده، به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سرمایه، این ضایعه دردناک را تسلیت عرض نموده و شادی روح جان باختگان این حادثه دلخراش را از خداوند منان مسالت دارم.

علیرضا پویان شاد

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: