کد خبر: ۷۵۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۶۳
پیشکسوت استقلال گفت: هر دو گل الریان به خاطر اشتباهات فردی بود و باعث شد تا استقلال به ۳ امتیاز دست پیدا نکند.
اشتباهات فردی سه امتیاز کامل را از استقلال گرفت/ مقابل الریان بدشانس بودیمبه گزارش خبرداغ،شاهرخ بیانی در خصوص تساوی استقلال برابر الریان قطرگفت: آبی پوشان دو نیمه متفاوت را مقابل الریان داشتند. نیمه اول نتوانستند بعد از گلی که زدند بازی را تحت کنترل داشته باشند و دو گل بعد را از روی اشتباهات فردی دریافت کردند. این اشتباهات باعث شد ۳ امتیاز بازی نصیب استقلال نشده و تنها بتواند به یک امتیاز برسد.

 

وی تاکید کرد: اما نیمه دوم بازی کاملا از آن استقلال بود و باید بپذیریم که آبی پوشان بدشانس هم بودند زیرا دو بار توپشان به تیر دروازه برخورد کرد و ۲ گل مسلم برای این تیم از بین رفت  و در نهایت بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. بدین ترتیب سهم هر دو تیم از این دیدار در لیگ قهرمانان یک امتیاز باشد.

 

پیشکسوت استقلال گفت: شفر در مجموع مقابل الریان عملکرد خوبی داشت. حریف را خوب آنالیز کرده اما باید برای تمرکز بیشتر خط دفاعی تمرینات ویژه ای را برای مدافعان در نظر بگیرد تا شاهد اشتباهات فردی نباشیم و به راحتی مقابل دیگر حریفان گلی دریافت نکنیم.

 

بیانی تصریح کرد: در نیمه مربیان شفر، لادروپ را مغلوب کرد و توانست بازی را به تساوی کشانده و در خانه حریف به امتیاز دست پیدا کند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال در هفته های بعد و در لیگ قهرمانان بازیهای دشواری پیش رو دارد. خصوصا مقابل الهلال عربستان که این بازی به دلیل مسائل سیاسی در تهران برگزار نمی شود و باید در زمین بی طرف دو تیم به مصاف یکدیگر بروند و امیدوارم کادر فنی آنالیز دقیقی از این تیم پرمهره داشته باشد تا بتواند در طول بازی با حمله به نقاط ضعف این تیم امتیاز لازم را به دست بیاورد.

 

بیانی در پایان گفت: استقلال دیدارهای سختی را چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ برتر در پیش دارد. بنابراین بازیکنان باید خود را در شرایط آرمانی نگه داشته تا بتوانند در اسفندماه که روزهای سختی را در پیش دارند موفق باشند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: