کد خبر: ۷۵۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۲۴۲
مدیران استقلال تهران و الهلال عربستان برای تغییر شرایط جو ورزشگاه عمان به سود خود طرح‌هایی دارند.
ترفند استقلال و الهلال برای استفاده از جو ورزشگاه عمانبه گزارش خبرداغ،تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه باید در عمان به مصاف الهلال عربستان برود.

 

بازی در عمان اگرچه به اسم میزبانی ایران برگزار می شود اما در مسابقات قبلی در این کشور که همسایه عربستان است، وضعیت بیشتر به نفع سعودی ها بوده است.

 

مدیران این تیم سعودی برای اینکه جو ورزشگاه را کاملا به سود خود کنند تصمیم گرفته اند با هماهنگی کادر فنی برای این بازی بعد از مدت ها از علی حبسی گلر مطرح عمانی در ترکیب اصلی استفاده کنند تا حمایت تماشاگران عمانی را بیش از پیش داشته باشند؛ اتفاقی که فصل گذشته هم در بازی برابر پرسپولیس رخ داد.

 

از سوی دیگر عنوان شده که مدیران استقلال نیز احتمالا قیمت بلیت بازی را تا 4 برابر افزایش خواهند داد تا حامیان الهلال نتوانند به راحتی وارد ورزشگاه شوند و این تیم از تماشاگر کمتری برخوردار باشد؛ کاری که فصل گذشته پرسپولیس نیز انجام داد!

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: