کد خبر: ۷۵۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۳۲۲
اگرچه گفته مي‌شد علي عليپور اصلا جايي در برنامه‌هاي فني كارلوس كي‌روش ندارد و سرمربي پرتغالي از قبل ليست بازيكنانش براي جام‌جهاني را بسته است.
با گنج بزرگ پرسپولیس آشنا شوید/ سه برابر قیمت!/ فيفا به ازاي هر روز حضور هر بازيكن در جام‌جهاني، مبلغ 8 هزار و 530 دلار به باشگاه او پاداش مي‌دهدبه گزارش خبرداغ،اگرچه گفته مي‌شد علي عليپور اصلا جايي در برنامه‌هاي فني كارلوس كي‌روش ندارد و سرمربي پرتغالي از قبل ليست بازيكنانش براي جام‌جهاني را بسته است، اما مهاجم پرسپوليس آنقدر درخشيد و درخشيد كه چاره‌اي جز دعوت از او به اردوي تيم ملي باقي نماند. عليپور پيش از بازي با نسف‌قارشي از سوي كي‌روش به تيم ملي فرا خوانده شد و اين دعوت را با زدن دو گل زيبا به تيم ازبكستاني جشن گرفت. حالا عليپور كه آقاي گلي‌اش در ليگ تقريبا قطعي شده، در ليگ قهرمانان هم مدعي نشان مي‌دهد و حداقل گام اول را خوب و محكم بر مي‌دارد.

 

در حال حاضر خيلي‌ها عقيده دارند با توجه به حضور رقباي نامداري مثل مهدي طارمي، كريم انصاري‌فرد، رضا قوچان‌نژاد و سردار آزمون در خط حمله، دعوت عليپور به تيم ملي موقتي است و او احتمالا جايي در تركيب نهايي اعزامي به روسيه نخواهد داشت. با اين همه، ستاره نجيب پرسپوليس ثابت كرده با تلاش و كوشش مي‌تواند همه غيرممكن‌ها را ممكن كند. بنابراين اصلا بعيد نيست با ادامه اين روند، كي‌روش ناچار شود او را هم با خودش به روسيه ببرد. در ضمن توجه داشته باشيد كه اين فوتبال است و هميشه خطرهايي مثل مصدوميت، محروميت و افت فاحش فني بازيكنان را تهديد مي‌كند.

 

حضور احتمالي عليپور در جام‌جهاني روسيه علاوه بر اينكه يك افتخار معنوي براي خانواده پرسپوليس به شمار مي‌آيد، از نظر مالي هم مي‌تواند به‌شدت براي اين باشگاه سودمند باشد. قبلا گفته شده و حتما مي‌دانيد كه فيفا به ازاي هر روز حضور هر بازيكن در جام‌جهاني، مبلغ 8 هزار و 530 دلار به باشگاه او پاداش مي‌دهد. با توجه به اين‌كه ايام مزبور از دو هفته پيش از شروع اولين بازي محاسبه مي‌شود، حتي در صورت حذف يك تيم در پايان دور گروهي، 26روز پاداش به باشگاه بازيكنان تعلق مي‌گيرد كه مي‌شود 221 هزار و 780 دلار. حالا اگر اين عدد را در دلار پنج هزار توماني ضرب كنيم، به عددي بيش از يك ميليارد و 100ميليون تومان خواهيم رسيد. بنابراين اگر عليپور تا پايان جام‌جهاني ميهمان تيم ملي باشد، چنين رقم هنگفتي به عوايد پرسپوليس افزوده مي‌شود. اين در حالي است كه عليپور در اين سال‌ها هميشه جزو ارزان‌ترين بازيكنان پرسپوليس بوده و بعيد است كل دريافتي‌اش از سرخپوشان به يك ميليارد تومان رسيده باشد.  حتي گفته مي‌شود قرارداد امسال عليپور با پرسپوليس فقط 350ميليون تومان است كه اگر درست باشد، حضور او در جام‌جهاني مبلغي به اندازه سه برابر كل دستمزد امسالش را نصيب سرخ‌ها خواهد كرد!

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: