کد خبر: ۷۵۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۵۱۹
استقلال تهران در آستانه بازی با الهلال با بحران مصدومیت روبه‌رو شده است.
یک تصمیم شگفت‌انگیز از وینفرد شفر/ احتمال اینکه امید بازی را از دست بدهد، وجود داردبه گزارش خبرداغ،پژمان منتظری مدافع آخر آبی‌ها مصدوم شد و به تهران بازگشت. میلاد زکی‌پور هم که مصدوم بود و مقابل الریان بازی نکرد.

 

در نبود زکی‌پور، امید نورافکن دفاع چپ بازی کرد ولی این بازیکن مقابل الریان مصدوم شد و دو، سه روزی است به صورت اختصاصی تمرین می‌کند. با توجه به اینکه زمانی تا بازی روز سه‌شنبه مقابل الهلال باقی نمانده، احتمال اینکه امید بازی را از دست بدهد، وجود دارد. درباره زکی‌پور هم شایعه زیاد است و می‌گویند شاید به بازی نرسد. در این صورت دو مدافع چپ آبی‌ها غایب خواهند بود و وینفرد شفر مجبور است تصمیم دیگری بگیرد. شنیده می‌شود خسرو حیدری مدافع راست استقلالی‌ها، از مدتی قبل به شفر گفته بود مشکلی برای بازی در دفاع چپ ندارد و اگر او صلاح بداند، می‌تواند در این پست بازی کند. حیدری در دفاع راست شانسی برای بازی ندارد چراکه وریا غفوری این روزها کاملاً آماده است.

 

شفر هم نمی‌خواهد به او دست بزند. حیدری تصور می‌کند با انتقال به جناح چپ، می‌تواند شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. شفر پیش از این با توجه به حضور زکی‌پور و نورافکن علاقه‌ای به حضور خسرو در این پست نداشت ولی با توجه به آنکه احتمال غیبت این دو بازیکن در دیدار الهلال وجود دارد، احتمالاً حیدری سورپرایز دفاع چپ آبی‌ها خواهد بود. استقلال تهران در آستانه بازی با الهلال با بحران مصدومیت روبه‌رو شده است.

 

پژمان منتظری مدافع آخر آبی‌ها مصدوم شد و به تهران بازگشت. میلاد زکی‌پور هم که مصدوم بود و مقابل الریان بازی نکرد. در نبود زکی‌پور، امید نورافکن دفاع چپ بازی کرد ولی این بازیکن مقابل الریان مصدوم شد و دو، سه روزی است به صورت اختصاصی تمرین می‌کند. با توجه به اینکه زمانی تا بازی روز سه‌شنبه مقابل الهلال باقی نمانده، احتمال اینکه امید بازی را از دست بدهد، وجود دارد. درباره زکی‌پور هم شایعه زیاد است و می‌گویند شاید به بازی نرسد. در این صورت دو مدافع چپ آبی‌ها غایب خواهند بود و وینفرد شفر مجبور است تصمیم دیگری بگیرد. شنیده می‌شود خسرو حیدری مدافع راست استقلالی‌ها، از مدتی قبل به شفر گفته بود مشکلی برای بازی در دفاع چپ ندارد و اگر او صلاح بداند، می‌تواند در این پست بازی کند. حیدری در دفاع راست شانسی برای بازی ندارد چراکه وریا غفوری این روزها کاملاً آماده است. شفر هم نمی‌خواهد به او دست بزند. حیدری تصور می‌کند با انتقال به جناح چپ، می‌تواند شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. شفر پیش از این با توجه به حضور زکی‌پور و نورافکن علاقه‌ای به حضور خسرو در این پست نداشت ولی با توجه به آنکه احتمال غیبت این دو بازیکن در دیدار الهلال وجود دارد، احتمالاً حیدری سورپرایز دفاع چپ آبی‌ها خواهد بود.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: