کد خبر: ۷۵۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۰
با موافقت نمایندگان صورت گرفت؛
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا مبلغ ۳۵۰ میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی را برای تکمیل طرح انتقال آب کشاورزی با لوله به ۴۶ هزار هکتار اراضی سیستان و بلوچستان برداشت کنند.
اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیون دلاری جهت اجرای طرح‌ انتقال آب کشاورزی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۷ با بند ز تبصره ۴ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در بند ز تبصره ۴ این لایحه آمده است؛ به دولت اجازه داده می‌شود به‌منظور تکمیل طرح انتقال آب کشاورزی با لوله به ۴۶ هزار هکتار اراضی سیستان، مبلغ سیصد و پنجاه میلیون (۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰) دلار را از منابع صندوق توسعه ملی به‌صورت تسهیلات با نرخ سود متعارف نظامنامه آن صندوق برداشت نماید.

با اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور به صندوق توسعه ملی، معادل ریالی تسهیلات یادشده از طریق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اختیار بانک عامل که توسط دولت تعیین می‌گردد، قرار می‌گیرد تا در چهارچوب موافقتنامه‌های ذی‌ربط مصرف گردد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: